Ratamestariseminaari Lappeenrannassa 14.-15.11.2015

14.–15.11.2015

Loma- ja kokoushotelli Marjola, Mikonsaarentie 15, 53300 Lappeenranta

Osanottajat

Seminaari on tarkoitettu lähiaikojen arvokilpailujen ratamestareille, I lk uusijoille ja II lk ratamestareille, jotka pyrkivät korottamaan luokkaa.

Ohjelma

Ohjelma koostuu luennoista, alustuksista, keskusteluista ja ryhmätöistä. Ota mukaan hyvät muistiinpanovälineet, mikäli mahdollista, ota mukaan myös kannettava tietokone, jossa on OCAD- tai Condes-ohjelma.
Seminaari alkaa la 15.11. klo 10 ja päättyy su 15.11. noin klo 15. Tarkempi ohjelma lähetetään ilmoittautuneille myöhemmin.

Kurssimateriaali

Koulutusmaksuun sisältyvänä jaetaan paikan päällä erilaista aineistoa.
Paikan päällä voi ostaa (tilattava ennakkoon) Rastinmääritteet 2004 (3 €) sekä Ratamestarikirjan 2006 (12 €). Lajisäännöt jaetaan kurssihintaan kuuluvana osallistujille.

Majoitus

Osanottajat hoitavat tarvittavan majoituksen varaamisen itse. Kätevintä on majoittua kurssipaikkaan Loma- ja kokoushotelli Marjolaan, (05) 452 4160, myyntipalvelu@marjola.com, www.marjola.com. Hinnat: 2hh 85 €, 3hh 105 € (Marjohovi ja Maisema), huoneisto (1-4 hlöä) 120 €, Honkala (1-6 hlöä) 180 €. Majoitustilojen tarkempi kuvaus löytyy osoitteesta www.marjola.com

Maksut

Osanottomaksu 113 €. Paikalla hankittu aineisto laskutetaan jälkikäteen. Hinta sisältää koulutuksen, lounaan ja päiväkahvit lauantaina ja sunnuntaina sekä päivällisen lauantaina.
Jos esim. seura maksaa osanottosi, varmista laskutusosoite.

Ilmoittautuminen

Seminaariin otetaan enintään 30 osanottajaa. Ilmoittautuminen viimeistään torstaina 29.10.2015 ilmoittautumislomakkeen kautta.

Mikäli peruu tekemänsä ilmoittautumisen 5.11.2015 jälkeen, on SSL:llä oikeus periä peruutuksesta 60 euroa.

Tervetuloa!

Petteri Palmi