Akatemiavalmennus, Helsinki

Päivitetty 29.1.2024

Pääkaupunkiseudun urheiluakatemian (Urhea) suunnistusvalmennuksen tavoitteena on auttaa urheilijoita määrätietoisessa harjoittelussa kohti kansainvälistä huippua tarjoamalla huippuvalmennusta ja -olosuhteita parhaiden urheilijoiden sparratessa toisiaan. Valmennusta toteutetaan yhteistyössä henkilökohtaisten valmentajien ja seurojen kanssa.

Urheiluakatemian valmennusryhmät 2023-2024

Naiset (5): Hanne Hilo, Salla Isoherranen, Anni Mäki-Hokkonen, Virna Pellikka, Elli Punto
Miehet (2): Tuomas Heikkilä, Olli Ojanaho
PV Urheilukoulu (4+1): Inari Karppinen, Santeri Kirjavainen, Miska Kuusikko, Aarni Ronkainen (ja Tatu Aaltonen pysu)

Ryhmämaksu on 400 € (Mäkelänrinne ja UrhK 200 €) ja laskutetaan tammikuussa.

Mäkelänrinteen lukion suunnistusvalmennusryhmä 2023-2024

Tytöt (12): Salla Isoherranen, Saana Kajander*, Martta Kankaanpää, Meeri Kurttila, Kiia Miettinen, Anni Mäki-Hokkonen, Cecilia Nordgren*, Virna Pellikka, Elli Punto, Katarina Sallila, Veera Turakainen, Saga Wickholm*
Pojat (11): Jesper Donner, Eemeli Friman, Väinö Haara, Oliver Hellstedt, Antti Isoherranen, Rasmus Koponen, Karri Kuusinen, Jonne Mourujärvi, Topias Muukkonen, Daniel Rautio, Pyry Riissanen,
* Brändö samgymnasium

Arttu Syrjäläinen, arttu.syrjalainen(a)hotmail.com, p. 045 110 5433

• valmennuksen suunnittelu ja koordinointi
  • valmennus
  • ryhmävalinnat

Noora Hyyrynen, noora.hyyrynen(a)gmail.com

• valmennus
  • märskyläisten kurssimerkinnät

Petteri Kähäri, petteri.kahari(a)suunnistusliitto.fi, p. 050 564 2493

Maastotestiradat

Urhean jäsenyys

Toisen asteen urheiluluoppilaitoksissa valmennusstatuksella opiskelevat ovat automaattisesti Urhean listoilla. Muut toisen asteen oppilaitoksissa tai korkea-asteella opiskelevat sekä ilman opiskelupaikkaa olevat urheilijat hakevat jäsenyyttä erikseen. Tämä koskee myös urheiluakatemian suunnistusvalmennukseen valittuja urheilijoita.

Hakumenettelystä lisää täältä.

Ks myös: