Akatemiavalmennus, Helsinki

Päivitetty 8.3.2022

Pääkaupunkiseudun urheiluakatemian (Urhea) suunnistusvalmennuksen tavoitteena on auttaa urheilijoita määrätietoisessa harjoittelussa kohti kansainvälistä huippua tarjoamalla huippuvalmennusta ja -olosuhteita parhaiden urheilijoiden sparratessa toisiaan. Valmennusta toteutetaan yhteistyössä henkilökohtaisten valmentajien ja seurojen kanssa.

Urheiluakatemian valmennusryhmät 2021-2022

Naiset (6): Anni Haanpää, Ida Haapala, Hanne Hilo, Salla Isoherranen, Inari Karppinen, Maria Määttänen
Miehet (3): Tuomas Heikkilä, Olli Ojanaho, Otto Simosas
Urheilukoulu (5): Topias Arola, Jonny Donner, Lauri Syrjäläinen, Akseli Virtanen, Juuso Viskari

Ryhmämaksu on 400 € (Mäkelänrinne ja UrhK 200 €).

Mäkelänrinteen lukion suunnistusvalmennusryhmä 2021-2022

Tytöt (13): Aino Asklöf, Suvi Heikkilä, Hanne Hilo, Salla Isoherranen, Inari Karppinen, Minja Nietula, Elli Punto, Liisa Raasakka, Katarina Sallila, Emilia Tala, Juulia Tala, Veera Turakainen, Saga Wickholm
Pojat (10): Kristian Boström, Jesper Donner, Luca Kallela, Matias Koponen, Aapo Maasilta, Karim Mbembela, Topias Muukkonen, Jussi Raasakka, Daniel Rautio, Pyry Riissanen

Arttu Syrjäläinen, arttu.syrjalainen(a)hotmail.com, p. 045 110 5433

• valmennus
  • valmennuksen suunnittelu ja koordinointi
  • ryhmävalinnat
  • Märskyläisten kurssimerkinnät
  • valmennus

Petteri Kähäri, petteri.kahari(a)suunnistusliitto.fi, p. 050 564 2493

• ryhmävalinnat

Maastotestiradat

Urhean jäsenyys

Toisen asteen urheiluluoppilaitoksissa valmennusstatuksella opiskelevat ovat automaattisesti Urhean listoilla. Muut toisen asteen oppilaitoksissa tai korkea-asteella opiskelevat sekä ilman opiskelupaikkaa olevat urheilijat hakevat jäsenyyttä erikseen. Tämä koskee myös urheiluakatemian suunnistusvalmennukseen valittuja urheilijoita.

Hakumenettelystä lisää täältä.

Ks myös: