Akatemiavalmennus, Tampere

Päivitetty 25.8.2020

Tampereen Urheiluakatemian suunnistusvalmennuksen tavoitteena on auttaa urheilijoita määrätietoisessa harjoittelussa kohti kansainvälistä huippua tarjoamalla huippuvalmennusta ja -olosuhteita parhaiden urheilijoiden sparratessa toisiaan. Valmennusta toteutetaan yhteistyössä henkilökohtaisten valmentajien ja seurojen kanssa.

Urheiluakatemian valmennusryhmät 2019-2020

Naiset (6): Eerola Lotta, Haanpää Anni, Harju Venla, Kinni Saila, Karhola Lotta, Arbter Anja

Miehet (8): Kuukka Elias, Niemi Aleksi, Knuuttila Mikko, Savolainen Eetu, Matinheikki Leo, Sorsa Aleksi, Kymäläinen Severi, Reiner Matthias

Ryhmämaksu on 400 €

Sammon keskuslukion suunnistusvalmennusryhmä 2020-2021

Tytöt (17): Siiri Julkunen, Katri Kontio, Saana Kuusinen, Iidaliina Kuusisto, Oona Luoma, Salla Mustonen, Kaarina Nurminen, Jenny Ojala, Vilma Pesu, Linda Sainio, Tessa Salmia, Emilia Schmidt, Rita Simola, Rosa Simola, Ilona Tikkakoski, Salla Valio, Silja Yli-Hietanen

Pojat (9): Rauli Aho, Jasper Alajoutsi, Oliver Alajoutsi, Riku Gröhn, Akseli Konttila, Leo Matinheikki, Tuomas Leinamo, Aapo Liponkoski, Joel Schüle

Yhteystiedot

Nuorten Olympiavalmentaja Antti Harju, p. 040 583 8749, antti.harju(a)suunnistusliitto.fi

• valmennus
  • valmennuksen suunnittelu ja koordinointi
  • ryhmävalinnat

Aleksi Niemi, p. 050 917 0469, aleksi_niemi(a)hotmail.com

• lukiovalmennus

Rata- ja maastotestit

Urheiluakatemian jäsenyys

Sammon keskuslukion ja Tredun urheilulinjoille hyväksytyt urheilijat on pisteytetty lajiliitossa jo urheiluoppilaitokseen hakemisen yhteydessä ja he saavat akatemiastatuksen automaattisesti opiskelupaikan vastaanottaessaan. Muut toisen asteen oppilaitoksissa tai korkea-asteella opiskelevat sekä ilman opiskelupaikkaa olevat urheilijat hakevat jäsenyyttä erikseen. Tämä koskee myös urheiluakatemian suunnistusvalmennukseen valittuja urheilijoita.

Hakumenettelystä lisää täältä.

Ks. myös: