Tilaa materiaaleja

Suomen Suunnistusliiton tuottama materiaali on tilattavissa Suunnistusliiton toimistolta.Tilattavat tuotteet löytyvät tältä sivulta ja tilaukset voi tehdä alla olevalla tilauslomakkeella. Toimistolta tilattavista tuotteista voi tiedustella seuratoimintayksiköltä sähköpostitse: seuratoiminta (a) suunnistusliitto.fi .

Materiaalien toimitusaika on noin 1- 2 viikkoa.

Tilauslomake

Tilattava materiaali: merkitse kpl-määrä(t), täytä yhteystietosi ja lähetä tilauksesi sivun alaosassa olevalla lähetysnapilla.

Suunnistusseuran huipputreenit; 70€ + postikulut 10€

kpl , 70 €/kpl

Kattava ohjepaketti seurojen ohjaajille monipuolisten, kehittävien ja innostavien harjoitusten järjestämiseksi 7–16- vuotiaille suunnistuksen harrastajille. Paketti sisältää yli 130 monipuolista harjoitusmallia sekä opaskirjat harjoitustoiminnan. Huipputreenit–paketin hinta on 50 euroa.

Suunnistajan juoksutekniikka -DVD; 20€

kpl , 20 €/kpl

Suunnistajan juoksutekniikka -DVD on erinomainen apuväline juoksutekniikkaharjoitteluun. Se soveltuu niin valmentajille ja ohjaajille kuin eritasoisille urheilijoille ja kuntoilijoille. Levyllä on havainnollisesti esitettynä 23 koordinaatiota, ketteryyttä ja kehonhallintaa kehittävää liikettä kommenttiraitoineen.
Kokonaiskesto 18 minuuttia.

Hirveen kivaa! -harjoitusvihko; 5€

kpl , 5 €/kpl

Minimitilaus 5 kpl. Suunnistuskoululaisen harjoitusvihko, jossa on suunnistusaiheisia tehtäviä ja tietoa suunnistuksesta lajina ja harrastuksena. 56 sivua.

Suunnistusratoja lapsille; 2€

kpl , 2 €/kpl

Minimitilaus 5 kpl. Lasten ja nuorten ohjaajille sekä kilpailujen ratamestareille ohjeita lasten kilpailuratojen toteutukseen. Painos 6/2013.

Suunnistus lasten harrastuksena – vinkkivihko vanhemmille; veloituksetta

Vihko on toistaiseksi loppu. Uusi painos on tulossa keväällä 2019.

Karttamerkkipeli; 7,50€

kpl , 7,50 €/kpl

Sisältää 2*24 karttamerkkikortin sarjan ohjeineen. Peliä voi pelata karttamerkkiviestinä tai dominopelinä. Säänkestävä materiaali.

Yleisimmät karttamerkit; 0,10 €/kpl, minimitilaus 50 kpl

kpl , 0,10 €/kpl

A4 väriesite, jossa on kuvattu yleisimmät suunnistuskartan karttamerkit ja muutama sprinttikartan karttamerkki. Uudistettu painos uuden ISOM2017-kuvausohjeen mukaisesti.

Pihakartan kuvausohjeet

kpl

Pihakartta sopii suunnistuksen alkeiden opettamiseen lapsille. Ohjeessa keskitytään koulujen pihakarttojen tekoon, mutta pihakartan voi laatia samoilla perusteilla mistä pihasta tahansa. Ohje soveltuu erityisesti nuorten, aloittelevien kartoittajien koulutukseen ja ohjaukseen.

Ratamestarikirja; 12€

kpl , 12 €/kpl

Ratamestarikirja on jokaisen ratamestarin perusteos. Se opastaa hyvien ratojen tekemiseen. Kirjassa on käsitelty suunnistuksen eri muodot ja eri pituiset radat. Julkaisuvuosi 2006, sivuja 56.

Suunnistuksen perustaidot; 0,30€

kpl , 0,30 €/kpl

Esitteessä on tietoa suunnistuksen perusasioista, kuten kartasta, radasta ja kompassin käytöstä.

Börja orientera (2017); 0,30€

kpl , 0,30 €/kpl

Broschyren innehåller information om orienteringens grunder.

Suunnistus kunto- ja terveysliikuntana; 0,30€

kpl , 0,30 €/kpl

Suunnistus kunto- ja terveysliikuntana esitteestä löytyy monipuolisia liikuntaohjeita harrastesuunnistajalle. Esite sopii hyvin aikuisten suunnistuskoulun materiaaliksi ja jaettavaksi kuntorastikävijöille.

Ohjaajaliivi; 49,00 €/10 kpl, minimitilaus 10 kpl, myydään 10 kpl erissä

kpl , 49,00 €/ 10 kpl

Kirkkaat heijastinnauhoilla varustetut ohjaajaliivit. Selässä teksti OHJAAJA. Myydään 10 kappaleen erissä, jossa on koko XL. Hinta 49€/10kpl.

Pikkutuotteita kannustepalkinnoiksi

Seuroilla on mahdollisuus tilata Suunnistusliiton teettämiä pikkutuotteita omakustannehinnoin esimerkiksi suunnistuskoulun kannustepalkinnoiksi.

Fidget spinner - sormihyrrä; 5,00€

kpl , 5,00 €/kpl

Nuorison huippusuosittu sormihyrrä. Kaikenlaiseen temppuiluun ja ajankuluun.

Avaimenperä; 2,50€

kpl , 2,50 €/kpl

Avaimenperä mittanauhalla.

Rantapallo; 3,50€

kpl , 3,50 €/kpl

Rantapallo kesän riemukkaisiin pallopeleihin.

Tarra-arkki; 4,00€ / 10 arkkia

kpl , 4,00 €/10 kpl

Mitali; 2,00€

kpl , 2,00 €/kpl

Minimitilaus 10kpl.

Addressit

Muista suunnistusaiheisesti - Adressi Kaarna; 12,00€

kpl, 12,00 €/kpl

Haluatko muistaa suunnistusaiheisesti? Suunnistusliitolla on myynnissä adresseja muistamisiin, onnitteluihin ja surunvalitteluihin. Adresseja on kolme erilaista. Adressien kansissa on Anita Polkutien vesiväritöitä. Adressit ovat varustettu nyörillä ja tyhjällä sisäsivulla, johon voi itse kirjoittaa muisto- tai onnitteluviestin.

Muista suunnistusaiheisesti - Adressi Omenapuu; 12,00€

Muista suunnistusaiheisesti - Adressi Pihlaja; 12,00€