Akatemiavalmennus, Turku

Päivitetty 18.9.2020

Turun Seudun Urheiluakatemian (TSUA) suunnistusvalmennuksen tavoitteena on auttaa urheilijoita määrätietoisessa harjoittelussa kohti kansainvälistä huippua tarjoamalla huippuvalmennusta ja -olosuhteita parhaiden urheilijoiden sparratessa toisiaan. Valmennusta toteutetaan yhteistyössä henkilökohtaisten valmentajien ja seurojen kanssa.

Urheiluakatemian valmennusryhmät 2020

Naiset (4): Ida-Marie Cederberg, Alexandra Enlund, Amy Nymalm, Maija Sianoja
Miehet (7): Eero Heinonen, Joni Hirvikallio, Miika Kirmula, Anton Kuukka, Alvar Palmen, Akseli Ruohola, Justus Vuori

Ryhmämaksu 400€.

Kerttulin urheilulukion suunnistusvalmennusryhmä

Tytöt (4): Elsa Ankelo, Lotte-Line Ekström, Henna Rantala, Milja Väätäjä
Pojat (9): Topias Arola, Niklas Ekström, Simon Engström, Sakari Holmroos, Aleksi Karttila, Oskari Lepistö, Joonas Paananen, Touko Seppä, Alex Virtala

Yhteystiedot

Nuorten Olympiavalmentaja Jari Sipilä, p. 040 593 7016, jari.sipila(a)suunnistusliitto.fi

• valmennus
  • valmennuksen suunnittelu ja koordinointi
  • ryhmävalinnat
  • urheilulukion tehoryhmä

Otto Loukkalahti, p. 044 518 6611, otto.loukkalahti(a)gmail.com

• lukiovalmennus

Valmennuskoordinaattori Janne Salmi, p. 040 652 7490, janne.j.salmi(a)turku.fi

Rata- ja maastotestit

Urheiluakatemian jäsenyys

Hakeminen Turun Seudun Urheiluakatemiaan toisen asteen opintojen jälkeen tapahtuu erillisellä vapaamuotoisella hakemuksella. Ennen hakulomakkeen täyttämistä tutustu, mitä Turun Seudun Urheiluakatemia sinulle tarjoaa. Hakuaika Turun Seudun Urheiluakatemiaan on jatkuva. Turun Seudun Urheiluakatemian jäsenyys myönnetään vuodeksi kerrallaan ja on urheilijalle maksuton. Tämä koskee myös urheiluakatemian suunnistusvalmennukseen valittuja urheilijoita.

Hakumenettelystä lisää täältä.

Ks myös: