Akatemiavalmennus, Turku

Päivitetty 9.4.2021

Turun Seudun Urheiluakatemian (TSUA) suunnistusvalmennuksen tavoitteena on auttaa urheilijoita määrätietoisessa harjoittelussa kohti kansainvälistä huippua tarjoamalla huippuvalmennusta ja -olosuhteita parhaiden urheilijoiden sparratessa toisiaan. Valmennusta toteutetaan yhteistyössä henkilökohtaisten valmentajien ja seurojen kanssa.

Urheiluakatemian valmennusryhmät 2020-2021

Naiset (6): Elsa Ankelo, Lotta Eerola, Alexandra Enlund, Niina Hulkkonen, Amy Nymalm, Maija Sianoja
Miehet (7): Topias Arola, Eero Heinonen, Joni Hirvikallio, Anton Kuukka, Alvar Palmen, Akseli Ruohola, Touko Seppä

Ryhmämaksu 400€.

Kerttulin urheilulukion suunnistusvalmennusryhmä 2020-2021

Tytöt (3): Lotte-Line Ekström, Henna Rantala, Milja Väätäjä
Pojat (7): Niklas Ekström, Simon Engström, Sakari Holmroos, Aleksi Karttila, Oskari Lepistö, Joonas Paananen, Alex Virtala

Yhteystiedot

Nuorten Olympiavalmentaja Jari Sipilä, p. 040 593 7016, jari.sipila(a)suunnistusliitto.fi

• valmennus
  • valmennuksen suunnittelu ja koordinointi
  • ryhmävalinnat
  • urheilulukion tehoryhmä

Otto Loukkalahti, p. 044 518 6611, otto.loukkalahti(a)gmail.com

• lukiovalmennus

Rata- ja maastotestit

Urheiluakatemian jäsenyys

Hakeminen Turun Seudun Urheiluakatemiaan toisen asteen opintojen jälkeen tapahtuu erillisellä vapaamuotoisella hakemuksella. Ennen hakulomakkeen täyttämistä tutustu, mitä Turun Seudun Urheiluakatemia sinulle tarjoaa. Hakuaika Turun Seudun Urheiluakatemiaan on jatkuva. Turun Seudun Urheiluakatemian jäsenyys myönnetään vuodeksi kerrallaan ja on urheilijalle maksuton. Tämä koskee myös urheiluakatemian suunnistusvalmennukseen valittuja urheilijoita.

Hakumenettelystä lisää täältä.

Ks myös: