Lisenssien ostaminen usealle suunnistajalle

Lisenssin ostaminen seurakäyttäjän toimesta

Suomisport-palvelussa seurakäyttäjän on mahdollista hankkia useita lisenssejä yhdellä kertaa. Tällöin seurakäyttäjä kerää lisenssit Suomisportin ostoskoriin ja hän tai tarvittaessa toinen seurakäyttäjä voi käydä maksamassa lisenssit yhdellä laskulla. Ainakin toistaiseksi yhteen nippuun on mahdollista kerätä vain yhdenlaisia lisenssejä, mutta nippuja ja laskuja voi tehdä useita, mutta maksaa ne kaikki kerralla.

Toiminnon käyttäminen on tarkoitettu seuroille ja seurakäyttäjien tulee rekisteröityä Suomisportiin ja luoda itselleen Suomisport-tili. Seurakäyttäjiltä edellytetään kytköstä ko. seuraan ja seurakäyttäjäoikeus on voimassa toistaiseksi.

Toimintaohjeet:

1. Mene osoitteeseen www.suomisport.fi ja klikkaa sisään Suomisportiin.
  2. Anna sähköpostiosoitteesi tai puhelinnumerosi, johon voit vastaanottaa tekstiviestejä.
  3.  Luo itsellesi Suomisport-tili sähköpostiisi saamasi linkin tai puhelimeesi saamasi kirjautumiskoodin kautta.
  4. Täytä lomake ja lähetä se.
  5. Saat sähköpostiisi ilmoituksen, kun sinut on lisätty Suomisportiin seurakäyttäjäksi.

Seurakäyttäjänä kirjautuminen Suomisportiin tapahtuu kirjautumissivulta linkistä ”Kirjaudu Suomisport-salasanalla (liitto- ja seurakäyttäjät)”, katso kuva. Kirjauduttuasi sisään päivitä seuran yhteystiedot ja tallenna ne. Voit nyt tehdä lisenssiostoja nipussa.

Ohje seurakäyttäjille useamman lisenssin ostamiseksi kerralla.

Lisätietoja antaa:
irma@suunnistusliitto.fi, puh. 046 534 5482 (arkisin klo 9 – 15)