FinnSpring

FinnSpring-kilpailun haku 2022

FinnSpring-suunnistus on perinteinen kaksipäiväinen suurkilpailu, joka järjestetään huhti-toukokuun vaihteessa tai toukokuun alussa. Ensimmäisenä päivänä on henkilökohtainen kilpailu ja toisena viesti.

Julistamme haettavaksi vuoden 2022 FinnSpring-suunnistuskilpailun.

Järjestäjäksi aikovaa seuraa tai seurayhtymää kehotetaan ennen varsinaista hakua ottamaan yhteyttä kilpailun SSL-valvojaan Matti Mäkirinteeseen, puh. 0400 523258,  matti.makirinne (a) gmail.com tai SSL:n tapahtumapäällikköön Petteri Palmiin, puh. 044 5177620, petteri.palmi (a) suunnistusliitto.fi.

Ehdolla olevan maaston ja kilpailukeskuksen katselmusta varten yhteydenotot tulee tehdä viimeistään 30.4.2020.

Katselmuksen jälkeen tehdään sähköinen kilpailuhakemus. Hakemukseen on liitettävä hakijaseuran esittely, kilpailumaastoa ja -keskusta kuvaavat hyvälaatuiset kartat ja kuvat sekä maaston ja kilpailukeskuksen alustava käyttösuunnitelma (nämä tiedot voidaan liittää sähköiseen hakemukseen tiedostoliitteinä). Katselmusvaiheessa voidaan antaa lisäohjeita hakemusta varten.

Sähköinen hakemus on lähetettävä 31.8.2020 mennessä alueen käsittelyyn. Alue toimittaa hakemuksen lausuntoineen 15.9.2020 mennessä liittoon.
Mikäli hyviä hakijoita on useita, varataan oikeus valita myös vuoden 2023 järjestäjä.
Hakijoiden on hyvä tiedostaa, että FinnSpringin yhteydessä on usein järjestetty maailmanrankiosakilpailu (WRE) ja erilaisia näyttökilpailuja. Näiden osalta järjestäjälle saattaa tulla lisäjärjestelyä, mutta näistä sovitaan erikseen lähempänä itse kilpailutapahtumaa.

Lähivuosien FinnSpring-järjestäjät

• 2020 Angelniemen Ankkuri