VOL-leirit

Valtakunnallinen VOL on Suunnistusliiton valmennuksellinen leiri 15–16-vuotiaille nuorille. Leiri sisältää osaavien ohjaajien opastuksella suunnistuksen taitoharjoituksia, fyysistä harjoittelua sekä luentoja. VOL -leirejä järjestetään kesäisin (suunnistus) ja talvisin (hiihtosuunnistus). Valintaohjeet löytyvät alempaa tältä sivulta.

Päivitetty 18.11. : Leirille kutsutut urheilijat ja alustava ohjelma

Hiihtosuunnistuksen Suunta Huipulle -leiri (ent. VOL-leiri)

Kaudella 2019-2020 järjestetään  hiihtosuunnistuksen VOL -leirin sijaan Suunta Huipulle -leiri. Leiri järjestetään Imatralla 9.-12.1.2020 ja se on suunnattu 15-18-vuotiaille maajoukkuetoiminnan ulkopuolella treenaaville nuorille. Leirille valitaan urheilijoita, joiden syntymävuodet ovat 2002-2005.

Valintaohjeet

Suunta Huipulle -leirille kutsuttavat 30 urheilijaa valitaan H 15-, D 15-, H 17- ja D 17-sarjoista  kevään 2019 hiihtosuunnistusrankin perusteella: D15 (8 urheilijaa), H15 (8), D17 (7) ja H17 (7). Nuorten maajoukkueeseen kuuluvia urheilijoita ei valita leirille. Valituille urheilijoille lähetetään kutsu ja alustava leiriohjelma sähköpostitse viikolla 46, joten tarkista IRMAsta, että sähköpostiosoite on ajan tasalla.

Ensimmäisessä vaiheessa kutsuttujen tulee ilmoittautua leirille 25.11.2019 mennessä, jonka jälkeen ilmoittautuminen avataan muille kiinnostuneille vuosina 2002-2005 syntyneille hiihtosuunnistajille, mikäli paikkoja on vapaana.

Leirille kutsutut urheilijat (17.11.2019)

Leirikutsu

———————————————

Suunnistuksen VOL -leiri

Kesän 2019 VOL -leirit järjestettiin Vuokatin ja Kisakeskuksen Urheiluopistoilla 17. – 20.6.2019.

Kesän 2020 VOL-leiri järjestetään viikolla 25 ja valintaohjeet julkaistaan joulukuussa 2019. Leiri on tarkoitettu 15-16-vuotiaille suunnistajille.

Lisätiedot:
Nuorisopäällikkö
Timo Saarinen
timo.saarinen (a) suunnistusliitto.fi

Suunnistusliiton muuta leiritystä nuorille:

Leimaus-leiri 8-18-vuotiaille

Kultainen kompassi -cupin finaaliviikonlopun leiri 13–14-vuotiaille