VOL- ja SuHu-leiri

Valtakunnallinen VOL on Suunnistusliiton valmennuksellinen leiri 15–16-vuotiaille nuorille. Leiri sisältää osaavien ohjaajien opastuksella suunnistuksen taitoharjoituksia, fyysistä harjoittelua sekä luentoja. VOL -leirejä järjestetään kesäisin (suunnistus).  Talviset hisu-VOL -leirit (hiihtosuunnistus) ovat muuttuneet vuodesta 2019 alkaen Suunta Huipulle -leireiksi 15-18-vuotiaille nuorille.

Päivitys 12.6.2021
Nuorille leiritystä Mikkelissä

Peruuntuneen Santasport O-campin tilalla toteutetaan suunnistusleiri 15-17-vuotiaille nuorille Mikkelin Anttolassa 20.-23.6. (sunnuntai-iltapäivästä keskiviikkoiltapäivään. Leirin hinta on noin 250 euroa ja se laskutetaan osallistujilta jälkikäteen. Kisakallion leiri jouduttiin perumaan vähäisen osallistujamäärän vuoksi.

Alustavia tietoja Mikkelin-Anttolan leiristä (lopullinen ohjelma lähetetään osallistujille viikon 23 aikana):

* Leirin ensimmäinen harjoitus on tarjolla sunnuntaina 20.6. noin klo 15 ja järjestäjien puolesta on kuljetus Mikkelin rautatieasemalta klo 14.15 (tarkat ajat ja kokoontumispaikat lopullisessa ohjelmassa).  Virallinen leirin aloitus on sunnuntai-iltana leirikeskuksessa Anttolanhovissa.

* Leiri päättyy harjoitukseen Mikkelin lähistöllä keskiviikkona 23.6. iltapäivällä klo 17 mennessä ja järjestäjän puolesta on kuljetus rautatieasemalle.

Ilmoittautuneet

Leiri-info ja ohjelma

Lisätiedot:
Nuorisopäällikkö
Timo Saarinen
timo.saarinen (a) suunnistusliitto.fi

———————————————–

Hiihtosuunnistuksen Suunta Huipulle -leiri.

Valitettavasti kauden 2020-2021 leiri jouduttiin perumaan vallitsevan Covid-19 -tilanteen ja rajoitusten vuoksi.

Lisätiedot: Timo Saarinen, p. 040 5198699

Suunnistusliiton muuta leiritystä nuorille:

Leimaus-leiri 8-18-vuotiaille

Suunta Huipulle -leirit, 15–20-vuotiaille