VOL-leirit

Valtakunnallinen VOL on Suunnistusliiton valmennuksellinen leiri 15–16-vuotiaille nuorille. Leiri sisältää osaavien ohjaajien opastuksella suunnistuksen taitoharjoituksia, fyysistä harjoittelua sekä luentoja. VOL -leirejä järjestetään kesäisin (suunnistus) ja talvisin (hiihtosuunnistus). Valintaohjeet löytyvät alempaa tältä sivulta.

Päivitys 17.9.2020

Santasport O-camp 2021

15-16-vuotiaille suunnattu Santasport O-camp (ent. VOL-leiri) järjestetään Rovaniemellä Napapiiri-Jukolan jälkeen 20.-24.6.2021. Vuoden 2020 leirin peruunnuttua järjestetään vuonna 2021 leiri myös vuonna 2004 syntyneille nuorille suunnistajille. Vuoden 2020 leirille viime joulukuussa julkistetut valinnat pysyvät voimassa. ja lisäksi valitaan kauden 2020 loppurankin perusteella 10 poikaa ja 10 tyttöä,  jotka eivät ole viime joulukuussa valittujen joukossa.

Leirille valitut urheilijat loppurankin 2019 perusteella (20.12.2019)

Santasport järjestää myös 2005-2006 ikäluokan leirin Napapiiri-Jukolan jälkeen 20.-24.6.2021. Leirin alustavat valinnat tehdään 2005 syntyneiden osalta loppurankin 2020 perusteella. Valintoja täydennetään kevään 2021 välirankin avulla vuosina 2005 ja 2006 syntyneiden osalta. Valintaohjeet päivittyvät joulukuun alussa.

Päivitys 22.9.2020

Hiihtosuunnistuksen Suunta Huipulle -leiri (ent. VOL-leiri)

Kaudella 2020-2021  hiihtosuunnistuksen  Suunta Huipulle -leiri 15-18-vuotiaille maajoukkuetoiminnan ulkopuolella oleville urheilijoille pyritään järjestämään heti tammikuun 2021 alussa.  Leirin tarkka ajankohta ja paikka varmistuu vallitsevan tilanteen ja maajoukkueiden leirisuunnitelmien perusteella lokakuun puoliväliin mennessä. Samassa yhteydessä julkaistaan myös valintaohjeet leirille.

Lisätiedot:
Nuorisopäällikkö
Timo Saarinen
timo.saarinen (a) suunnistusliitto.fi

Suunnistusliiton muuta leiritystä nuorille:

Leimaus-leiri 8-18-vuotiaille

Suunta Huipulle -leirit, 15–20-vuotiaille