VOL- ja SuHu-leiri

Valtakunnallinen VOL on Suunnistusliiton valmennuksellinen leiri 15–16-vuotiaille nuorille. Leiri sisältää osaavien ohjaajien opastuksella suunnistuksen taitoharjoituksia, fyysistä harjoittelua sekä luentoja. VOL -leirejä järjestetään kesäisin (suunnistus).  Talviset hisu-VOL -leirit (hiihtosuunnistus) ovat muuttuneet vuodesta 2019 alkaen Suunta Huipulle -leireiksi 15-18-vuotiaille nuorille. Valintaohjeet löytyvät alempaa tältä sivulta.

Päivitys 21.12.2020
Santasport O-camp 2021

15-16-vuotiaille suunnattu Santasport O-camp (ent. VOL-leiri) järjestetään Rovaniemellä Napapiiri-Jukolan jälkeen 20.-24.6.2021. Vuoden 2020 leirin peruunnuttua järjestetään vuonna 2021 leiri myös vuonna 2004 syntyneille nuorille suunnistajille. Vuoden 2020 leirille viime joulukuussa julkistetut valinnat pysyvät voimassa ja lisäksi valitaan kauden 2020 loppurankin perusteella 10 poikaa ja 10 tyttöä,  jotka eivät ole viime joulukuussa valittujen joukossa.

Leirille valitut urheilijat loppurankin 2019 perusteella (20.12.2019)
Lisävalinnat (s. 2004) loppurankin 2020 perusteella (15.12.2020)

Santasport järjestää myös 2005-2006 ikäluokan leirin Napapiiri-Jukolan jälkeen 20.-24.6.2021. Leirin alustavat valinnat tehdään 2005 syntyneiden osalta loppurankin 2020 perusteella, jolloin valitaan 25+25 urheilijaa. Valintoja täydennetään kevään 2021 välirankin perusteella vuosina 2005-2006 syntyneiden osalta 10+10 urheilijalla. Viimeinen rankilistalle huomioitava kilpailu on 30.5.2021

Leirille valitut urheilijat (s. 2005) loppurankin 2020 perusteella (15.12.2020)

Lisätiedot:
Nuorisopäällikkö
Timo Saarinen
timo.saarinen (a) suunnistusliitto.fi

———————————————–
Päivitys 16.12.2020

Hiihtosuunnistuksen Suunta Huipulle -leiri.

Valitettavasti kauden 2020-2021 leiri joudutaan perumaan vallitsevan Covid-19 -tilanteen ja rajoitusten vuoksi.

Lisätiedot: Timo Saarinen, p. 040 5198699

Suunnistusliiton muuta leiritystä nuorille:

Leimaus-leiri 8-18-vuotiaille

Suunta Huipulle -leirit, 15–20-vuotiaille