VOL-leirit

Valtakunnallinen VOL on Suunnistusliiton valmennuksellinen leiri 15–16-vuotiaille nuorille. Leiri sisältää osaavien ohjaajien opastuksella suunnistuksen taitoharjoituksia, fyysistä harjoittelua sekä luentoja. VOL -leirejä järjestetään kesäisin (suunnistus) ja talvisin (hiihtosuunnistus). Valintaohjeet löytyvät alempaa tältä sivulta.

Päivitys 15.4.2020

Suunnistuksen VOL -leiri 2020: Santasport O-camp 2020 14.-18.6.2020 siirtyy

Napapiiri-Jukolan siirron myötä myös 15-16-vuotiaille suunnattu Santasport O-camp (ent. VOL-leiri) lykkääntyy vuodella ja uusi ajankohta on 20.-24.6.2021. Tämän vuoden leirin peruunnuttua järjestetään ensi vuonna leiri vuonna 2004 nuorille suunnistajille. Vuoden 2020 leirille viime joulukuussa julkistetut valinnat pysyvät voimassa. Lisävalinnat ja valintaohjeet päivitetään syksyyn mennessä, kun nähdään tämän vuoden kilpailukauden alkamisajankohta ja toteutuvat kilpailut.

Santasport järjestää myös 2005-2006 ikäluokan leirin Napapiiri-Jukolan jälkeen 20.-24.6.2021. Leirin alustavat valinnat tehdään 2005 syntyneiden osalta loppurankin 2020 perusteella riippuen kilpailukauden toteutumisesta, ja valintoja täydennetään kevään 2021 välirankin avulla vuosina 2005 ja 2006 syntyneiden osalta. Leireihin liittyvät valintaohjeet päivittyvät myöhemmin.

Leirille valitut urheilijat loppurankin 2019 perusteella (20.12.2019)

———————————————-

Hiihtosuunnistuksen Suunta Huipulle -leiri (ent. VOL-leiri)

Kaudella 2019-2020  hiihtosuunnistuksen  Suunta Huipulle -leiri 15-18-vuotiaille maajoukkuetoiminnan ulkopuolella oleville urheilijoille järjestettiin Kuusamossa, Nuorisokeskus Oivangissa 5.-8.1.2020.  Leirillä oli mukana 21 osallistujaa.

Lisätiedot:
Nuorisopäällikkö
Timo Saarinen
timo.saarinen (a) suunnistusliitto.fi

Suunnistusliiton muuta leiritystä nuorille:

Leimaus-leiri 8-18-vuotiaille

Suunta Huipulle -leirit, 15–20-vuotiaille