Suunnistusseminaari

Suunnistusseminaari järjestetään vuosittain tammi-helmikuussa. Suunnistusvalmennusseminaari laajeni vuonna 2019 koko seuratoiminnan yhteiseksi kouluttautumis- ja verkostoitumistapahtumaksi, jossa käsitellään ajankohtaisia aiheita niin seuran johtamisen, valmennuksen kuin nuorisotoiminnankin näkökulmista. Viikonlopun ohjelma sisältää myös toiminnallisia demoharjoituksia sekä tietenkin hyviä keskusteluja ja uusia tuttavuuksia. Viikonlopun yhteydessä palkitaan myös edellisen vuoden ansioituneet eri kategorioissa.

Suunnistusseminaari 2020

Suunnistusseminaari 2020 järjestetään 8.-9. helmikuuta Pajulahden urheiluopistolla Nastolassa. Ilmoittautuminen tapahtuu Suomisport -palvelun kautta 20.1. mennessä. Suomisport vaatii käyttäjän rekisteröitymisen.

Suunnistusseminaari on kohdennettu koko suunnistusväelle seuratoiminnan eri sektoreilta. Teemoina ovat suunnistusseuran johtaminen ja markkinointi, suunnistajan fyysinen harjoittelu sekä uuden lajimuodon knock-out sprintin toteuttaminen. Ohjelmassa on runsaasti käytännön demoja, joissa myös seminaarin osallistujat pääsevät itse liikkumaan.

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuja valitsee hinnastosta erikseen seminaariohjelman ja majoituksen osallistumisensa mukaan. Maksu suoritetaan samanaikaisesti ilmoittautumisen yhteydessä.

Ilmoittaudu mukaan!

Hinnat:
Seminaariohjelma lauantai + sunnuntai 50€
Seminaariohjelma vain lauantai 45€
Seminaariohjelma vain sunnuntai 30€

Majoitus täysihoidolla pe-su 145€ (pe päivällisestä la lounaaseen)
Majoitus täysihoidolla la-su 95€ (la lounaasta su lounaaseen)
Majoitus täysihoidolla pe-la 80€ (pe päivällisestä la lounaaseen, mahd. päivällinen ostetaan erikseen)
Majoitus yhden hengen huoneessa +30€/vrk

Perjantai 7.2.

17.30-20.00 Suunta Huipulle -seuraohjelman kokoontumisrasti: seuran johtaminen ja resurssit, Laura Härkönen

Lauantai 8.2.

9.00 Avaus

9.15-11.00

vaihtoehto a) Markkinointi, palvelumuotoilu ja tapahtumatuotanto suunnistusseuran talouden ja toiminnan tukena, Laura Härkönen, Seurakehittäjä, KesLi
vaihtoehto b) Sporttitetti- Nuorten osallisuuden edistäminen seuratoiminnassa TET-toiminnan keinoin, Heidi Wallin ja Viivi Ylönen;
Ajatuksia ja ideoita Youth Orienteering Leaders Academy -leiriltä Tanskasta, Jenny Ray OK77 & Pauli Leinonen S-JKL

11.00  Toiminnanjohtajana suunnistusseurassa, Anu Pikkarainen, HS ja Kari-Pekka Seppänen, EsSu.

12.00 Lounas

13.30 Juoksijan liikehallinta ja harjoituskontrollit, Pajulahti-halli, Rami Virlander & Juha Sorvisto, Pajulahden urheiluopiston valmennuskeskus

15.00 Sprinttisuunnistusharjoittelu ja Knock-out sprintin järjestämisestä demo, Pajulahti-halli ja opiston sprinttikartta, Fredric Portin ja Antti Harju, suunnistusmaajoukkueen valmentajat. Avoin osallistuminen aika-ajoon.

17.30 Nuoren urheilijan harjoittelu ja haasteet polulla kohti huippua, Akseli Ruohola & Olli Mattila, MS Parma

18.30 Päivällinen

19.15 Vuoden parhaat 2019 palkitseminen ja kakkukahvit

20.30 Sauna