Suunta Huipulle -valmentajakoulutus (taso 2)

Päivitetty 22.3.2019

Suunta Huipulle -valmentajakoulutus on suunnattu niin lapsuus-, valinta- kuin huippuvaiheen urheilijoiden parissa toimiville valmentajille. Koulutukseen osallistuvilta edellytetään tason 1 tietojen ja taitojen hallitsemista sekä aktiivista toimimista valmennus-/ohjaustehtävissä.

Koulutuksen laajuus on 4 opintoviikkoa (160 tuntia), josta lähiopetusta 70 tuntia ja etäopiskelua 90 tuntia. Lähijaksojen lisäksi kurssi sisältää käytännön valmennustehtäviä valmentajan omassa toimintaympäristössä sekä oppimistehtävien raportointia. Tutkintotodistuksen saaminen edellyttää oppimistehtävien hyväksyttyä suorittamista.

Lähijaksot

• Kisakeskus la 7.9.2019 (SM-pitkä iltapäivä), myös video-osallistumismahdollisuus
  • Suunta Huipulle –viikonloppu, marraskuu, Jyväskylä (sis. SuHu-leiri)
  • Suunnistusseminaari, tammi-helmikuu 2020, paikka avoin