Suunnistusvalmennusseminaari

Päivitetty 18.9.2018

Suunnistusvalmennusseminaari järjestetään vuosittain, pääsääntöisesti tammi-helmikuussa. Seminaarissa käsitellään ajankohtaisia valmennusta ja valmennusjärjestelmän kehittämistä koskevia aiheita. Suunnistusliiton maajoukkueiden ja valmennusryhmien leirejä järjestetään rinnan seminaarin kanssa, jolloin seminaariväellä on mahdollisuus päästä seuraamaan huippu-urheilijoita ja -valmentajia tositoimissa.

Suunnistusvalmennusseminaari 2019

Suunnistusvalmennusseminaari järjestetään Kisakallion Urheiluopistolla  2.–3.2.2019.

Suunnistusvalmennusseminaarin hinta lauantaista sunnuntaihin on 135€ ja perjantaista sunnuntaihin 190€. Hinnat sisältävät ohjelman,  seminaarimateriaalin, ohjelmaan kuuluvat iltapäiväkahvit  sekä täysihoitomajoituksen 2-3 hengen hotellihuoneessa (1 hengen huoneesta lisämaksu 15€/yö).

Seminaariohjelmaan on mahdollista osallistua myös ilman majoitusta ja ruokailuja. Päivähinnat pitävät sisällään ohjelman lisäksi seminaarimateriaalin ja iltapäiväkahvit – ei ruokailuja. Lauantain päiväohjelman hinta on 50€, sunnuntain aamuohjelma 20€.

Peruutukset 23.1.2019 mennessä, jonka jälkeen ilman lääkärintodistusta tehdyistä peruutuksista veloitetaan 100%.  Peruutukset Suunnistusliitto Katri Lindeqvist, katri.lindeqvist(a)suunnistusliitto.fi

Tiedustelut:  huippu-urheilupäällikkö Katri Lindeqvist, p. 044 323 6657, katri.lindeqvist(a)suunnistusliitto.fi

Aiempien vuosien seminaarien materiaalit: