Ohjaajakoulutukset ja valmentajakoulutuksen tason 1 koulutukset ovat seurojen tilattavissa

Loppusyksy ja talvi ovat perinteisesti kouluttautumisen aikaa. Ohjaajakoulutukset ja valmentajakoulutuksen tason 1 koulutukset toteutuvat seurojen tilausten perusteella. Sovitut koulutukset julkaistaan Suunnistusliiton koulutuskalenterissa.

Lisäksi urheilun aluejärjestöt tarjoavat laajalti koulutuksia ohjaajille ja valmentajille. Nyt on ajankohtaista ilmoittautua valmentajakoulutuksen tason 1 teemakoulutusten viikonloppuun: VOK-superviikonloppu 18.–20.9. Aluejärjestöjen teemakoulutukset täydentävät Suunnistusliiton koulutuksia ja niissä tutustuu myös muiden lajien valmentajiin.

Tervetuloa ohjaajaksi! -koulutus

Tervetuloa ohjaajaksi! -koulutus on suunnattu urheiluseurojen uusille ja aloittaville, pääasiassa 6 – 11 -vuotiaiden lasten ohjaajille ja valmentajille. Koulutuksen kesto on 3 tuntia, josta osa pidetään käytännön harjoituksena salissa.
Hinta- ja tilaustiedot.

Nuori Suunta ohjaajakoulutus

Nuori Suunta ohjaajakoulutus on suunnattu ohjaajille, jotka toimivat seuroissa alle 12-vuotiaiden ohjaajina. Koulutus sopii hyvin aloitteleville ohjaajille ja seuroille, joissa nuorisotyö on aluillaan. Koulutus antaa eväitä ohjaajalle harjoituksen toteuttamiseen sekä omien ohjaustaitojen ja seuratoiminnan kehittämiseen.

Koulutuksen kesto on kaksi viikonloppua (2 x la – su). Toivomme tilausta viimeistään 2,5 kuukautta ennen aitottua ajankohtaa. Lisätietoja ja tilausohjeet.

Ilmoittaudu ohjaajakoulutukseen.

Valmentajakoulutuksen taso 1, Nuorten seuravalmennus suunnistusseurassa

Koulutuksen kohderyhmä on seuran 11–17-vuotiaiden ryhmien valmentajat. Koulutus antaa seuravalmentajalle eväitä kehittää nuorille suunnattujen harjoitusten määrää ja laatua seurassa. Koulutuksesta saa johtolankoja ja työkaluja vetovoimaisen harjoitustoiminnan toteutukseen.

Koulutuksen kesto on kaksi viikonloppua (2 x la – su). Toivomme saavamme koulutukstilauksen noin 4,5 kuukautta ennen aiottua koulutusajankohtaa. Lisätietoja, sovitut koulutukset ja tilausohjeet.