Kultainen kompassi -cupin finaali

Päivitetty 4.11.2019

Kultainen kompassi -cup on 14-sarjan kilpailusarja, joka koostuu alueellisista osakilpailuista ja valtakunnallisesta finaalista. Cup juostiin ensimmäisen kerran vuonna 2009. Vuoden 2017 finaali oli Hämeenkyrössä Tampereen Pyrinnön järjestämänä. 2018 finaali oli Kirkkonummen Veikkolassa. Vuoden 2019 finaalin järjestäjä on jälleen Tampereen Pyrintö.

Finaalissa aluejoukkueet kilpailevat vuodesta 2020 alkaen 6-henkisin joukkuein paremmuudesta hajontaradoilla. Finaali toteutetaan yhteislähtökilpailuna hajontaradoille, joissa on kolme ratavaihtoehtoa tytöille ja kolme pojille (ohjeaika on 25–30 min). Kilpailun järjestäjä vastaa pistelaskusta annetun ohjeen mukaan.

Hakija voi ennen hakemuksen tekemistä ottaa yhteyttä nuorisopäällikkö Timo Saariseen, jolloin viikonlopun sisältöä on mahdollista suunnitella yhteistyössä.

Vuoden 2020 ja 2021 kilpailu ja finaaliviikonloppu

Vuoden 2020 ja 2021 finaaliviikonloppu kilpaillaan Nuorten Jukolan viikonloppuna sunnuntaipäivänä. Järjestelyistä vastaa 2020 Navi ja 2021 Valkeakosken Haka.

Lisätietoja: Kultainen kompassi -cup ja nuorisopäällikkö Timo Saarinen, p. 040 519 8699, timo.saarinen(a)suunnistusliitto.fi

Facebooktwitterpinterestlinkedinmail