Suunnistusseminaarista potkua seuratoimintaan!

Viikonlopun ohjelmassa on seuraesimerkkejä, mm. Nuorten Jukolan 2018 voittaja ja suunnistuksen SM-keskimatkan järjestänyt Kouvolan Suunnistajat kertomassa palkatun valmentajan ja vapaaehtoisten rooleista suunnistusseurassa. Mitä palkattu valmentaja tuo lisää seuratoimintaan ja miten turvataan vapaaehtoisten innokkuus? Miten valmentajan palkkaus rahoitetaan?

Kyrös-Rastin nuoret toimijat saapuvat esittelemään, miten pienemmässäkin seurassa osataan osallistaa nuoria seuratoimintaan erilaisissa rooleissa. Käytännön esimerkkinä mm. nuorten järjestämä lasten Valio Play-kilpailu viime elokuussa.

Ilmoittautuminen seminaariin on auki 20.1. saakka.

Ilmoittautumislinkki

Seminaarin ohjelma

Kisakallion urheiluopisto järjestää samaan aikaan myös Kultaisen leirin, joka on tarkoitettu 12-14 vuotiaille suunnistajille. Leirille on jo ilmoittautunut Suunnistavan Uusimaan nuoria. Tervetuloa mukaan myös sellaiset nuoret, joiden vanhempi tai ohjaaja on osallistumassa Suunnistusseminaariin. Katso lisätietoja leiristä Kisakallion sivuilta.

Nähdään Kisakalliossa helmikuun alussa!

Facebooktwitterpinterestlinkedinmail