Suunta Huipulle -leirit

Päivitetty 22.1.2019

Suunta Huipulle leirit ovat liittojohtoisia valmennusleirejä 15-20 -vuotiaille huipulle tähtääville nuorille ja heidän valmentajilleen. Leirille valitaan urheilijat valintaohjeiden mukaan. Seuraavat Suunta Huipulle -leirit järjestetään marraskuussa 2019 ja toukokuussa 2020.

Leirit toteutetaan yhdessä Suunta Huipulle -valmentajakoulutuksen ja -seuraohjelman kanssa, mutta ne ovat avoimia kaikkien seurojen edustajille. Leirin sekä valmentajakoulutuksen sisältöjä yhdistetään valmentajaklinikkamalliin, missä valmennusosaamista lisätään käytännön tekemisen kautta huippuasiantuntijoiden toimesta.

Seura valitsee leirille osallistujat liiton valintaohjeiden mukaan. Keväällä 2019 julkaistavat valintaohjeet kuvaavat kilpailumenestystä, fyysisiä ominaisuuksia ja tavoitteellisuutta.

Leireillä keskitytään valmennuksen sisältöihin ”Tavoitteeksi huippusuunnistus” suunnistajan polun vaiheen mukaisin tavoiteteemoin.

Lue lisää: Vauhtia!Taitoa!Kanttia!

Muu nuorten leiritys 2018

< Valmennusjärjestelmäkuvauksen pääsivu

Tiedustelut:

Huippu-urheilupäällikkö Katri Lindeqvist, p. 044 3236657, katri.lindeqvist (a)suunnistusliitto.fi