Suunta Huipulle-leiritykseen haku 11.10.2021 mennessä

Suunta Huipulle-leiritysmalli jatkuu myös kaudella 2021-2022. Leirit ovat liittojohtoisia valmennusleirejä 17-20-vuotiaille huipulle tähtääville nuorille, jotka eivät vielä kuulu nuorten maajoukkueeseen, mutta ovat jo menestyneet hyvin kansallisella tasolla ja omaavat hyvät fyysiset edellytykset kehittyä huipputasolle.

Päästäkseen leiritykseen urheilijoiden tulee täyttää ilmoitetut kilpailumenestykseen ja fyysisiin ominaisuuksiin liityvät valintakriteerit. Leiritykseen haetaan siten, että seura ilmoittaa liittoon valintakriteerit täyttävät urheilijansa ja heidän tuloksensa ma 11.10.2021 mennessä siihen tarkoitetulla lomakkeella.

Huom! Kauden ensimmäisen leirin ajankohta on muuttunut ja leiri järjestetään Pajulahdessa 5.-7.11.2021

Valintakriteereissä mainitut ratatestit tulee olla kellotettuna 9.10.2021 mennessä.

Lisätietoa Suunta Huipulle -leirityksestä ja hakuohjeet