Nuori Suunta -uutiskirje

Suomen Suunnistusliiton nuorisotoiminta lähettää seurojen nuorisovastaaville, ohjaajille ja muille nuorisotoiminnan toimijoille sekä yhteistyötahoille suunnatun Nuori Suunta -uutiskirjeen ajankohtaisista nuorisotoiminnan asioista 5 – 7 kertaa vuodessa.

Tiedote toimitetaan sähköisenä uutiskirjeenä seuran nuorisovastaavan sähköpostiosoitteeseen sekä kaikille muille tiedotteesta kiinnostuneille. Uutiskirje lähetetään myös Suunnistusliiton nuorisotoiminnan tapaamisiin ja koulutuksiin osallistuneille sekä nuorisotoiminnan sidosryhmille.

Nuori Suunta -uutiskirjeen voit tilata tällä lomakkeella. Uutiskirjeen voivat tilata kaikki suunnistuksen nuorisotoiminnasta kiinnostuneet. Aiemmin ilmoitetut tilausosoitteet ovat edelleen voimassa.