Suunnistuskarttojen valmistusta tuetaan Veikkauksen tuotolla

On lottovoitto syntyä Suomeen

Tiesitkö, että sinäkin olet veikkausvoittaja, pelasit tai et? Olitpa sitten harrastaja tai kilpaurheilija, veikkausvoittovaroilla liikutetaan suomalaisia vauvasta vaariin. Myös suunnistusta voi harrastaa jokainen – tarvitaan vain halu nauttia luonnon tarjoamista elämyksistä, palanen Suomen metsää ja hyvä suunnistuskartta.

Suunnistuskarttojen valmistusta tuetaan Veikkauksen tuotolla

Suunnistuskarttojen valmistamista tuetaan Veikkauksen tuotolla. Tänä vuonna tuki on yhteensä 230 000 euroa! Suomen Suunnistusliitto saa niin ikään tukea monipuoliseen ja laadukkaaseen toimintaansa. Tuet myöntää opetusministeriö.

Suunnistusseurat järjestävät monipuolista toimintaa, lapsia ja nuoria unohtamatta. Suunnistuksen seuroista 30 on saanut Nuori Suomi Sinetin, joka myönnetään tunnustukseksi laadukkaasta nuorisotyöstä. Veikkaus on mukana seuratoiminnan laadun kehittämisessä Nuoren Suomen myöntämien seuratoiminnan kehittämistukien kautta. Tänä vuonna tukirahaa on jaossa 450 000 euroa, ja se on kokonaisuudessaan Veikkauksen tuottoa.

Suunnistus on ainutkertainen elämys eri vuoden- ja vuorokauden aikoina. Suorituspaikka luonto on olennainen osa suunnistusnautintoa, mutta tärkeää on myös hyvä suunnistuskartta. Ja mikä parasta, suunnistuksesta ja Suomen kauniista luonnosta voi nauttia koko perhe yhdessä!

Nautinnollisia hetkiä suunnistuksen parissa!

Veikkaus

P.S. Ja vaikka sanotaankin, että on lottovoitto syntyä Suomeen, niin kannattaa kokeilla onnea joskus rastimalla pari ruudukkoa. Näin veikkausvoittovaroja riittää Sinulle jatkossakin. Veikkaus tuottaa yli miljoona euroa joka päivä, meidän kaikkien suomalaisten hyväksi.

Facebooktwitterpinterestlinkedinmail