Nuori Suunta uutiskirje

Nuori Suunta -uutiskirje on tänään lähetetty uutiskirjeen tilaajille sähköpostitse. Jos et ole tilaaja, voit lukea ajankohtaiset nuorisotoiminnan uutiset alla olevasta linkistä.

Syyskuun uutiskirjeen aiheita:

• Stipendiraha haettavana
  • Parhaat suunnistuksen kiinnostavuuden ideat palkitaan
  • Nuorten seuratoimijoiden leiri
  • Huippuseuraprojektin pilottivaihe käynnistyi
  • Urheiluyläkoulukokeilu
  • Hiihtosuunnistuksen VOL
  • Rastikaronkka
  • Ehdota vuoden parhaita
  • Tuotteita kannustepalkinnoiksi
  • Syksyn koulutukset

Lue uusin Nuori Suunta -uutiskirje .

Suomen Suunnistusliiton nuorisotoiminta lähettää seurojen nuorisovastaaville, ohjaajille ja muille nuorisotoiminnan toimijoille suunnatun Nuori Suunta -uutiskirjeen ajankohtaisista nuorisotoiminnan asioista 7 – 10 kertaa vuodessa.

Nuorisotoiminnan info -sivuilla voit tilata uutiskirjeen omaan sähköpostiisi ja lukea aiempia uutiskirjeitä.

Tilaa Suunnistusliiton uutiskirjeitä

Tutustu myös uuteen Seurat -sivustoon liiton nettisivuilla. Sivusto löytyy etusivulta yläpalkista. Sivustolta löytyy mm. infoa jäsenseuroista, tukimateriaalia seurajohdolle sekä tietoa ja apuja seurakehittämiseen.