inov-8 ja Suunnistusliitto yhdessä kohti MM-kisoja 2025

Suunnistusliitto ja inov-8 ovat allekirjoittaneet uuden markkinointiyhteistyösopimuksen. Sopimuksen tarina nivoutuu osaksi suunnistusmaajoukkueen matkaa kohti Kuopion MM-kisoja 2025, jossa sen tavoitteena on olla maailman paras suunnistusmaa. Saman tavoitteen omalta osaltaan jakaa myös inov-8.

Suunnistusliiton kanssa sopimuksen allekirjoittanut, Inoveight ltd on englantilainen yritys. Suomessa inov-8 tuotteita ja brändiä edustaa Wincom Oy / inov-8 Finland.

– inov-8 on meille tärkeä kumppani, joka toimittaa erityisesti maajoukkueen haastaviin tarpeisiin laadukkaat suunnistusjalkineet. Uskon, että nyt edelleen jatkuva yhteistyömme auttaa tekemään inov-8 suunnistusjalkineet tutuiksi myös suurelle yleisölle paremmin, kommentoi Suunnistusliiton toimitusjohtaja, Mika Ilomäki syntynyttä sopimusta.

Inov-8 on alusta alkaen pyrkinyt luomaan mahdollisimman pitäviä jalkineita haastaviin maastoihin sekä innovoimaan aina myös uutta. Tällä hetkellä inov-8 on mm. maailman ainoa urheilujalkinemerkki, joka hyödyntää maailman vahvinta ainetta, grafeenia, jalkineissaan. Maajoukkue tulee käyttämään Oroc ja X-talon – malleja, joista ensimmäisestä löytyy myös nastat kengänpohjasta entistäkin paremman pidon saavuttamiseksi.

– Olemme innoissamme päästessämme tukemaan Suomen suunnistusmaajoukkuetta, joka on todella sitoutunut tavoitteeseensa yltää maailman parhaaksi. Onnistumiseen he tarvitsevat tietenkin parhaimmat mahdolliset jalkineet, jotka pitävät kaikkein haastavimmissakin olosuhteissa antaen mahdollisuuden juosta erittäin kovaa ja täyden luoton jalkojen pitävyyteen, inov-8 Skandinavian markkinointijohtaja Britta Sendlhofer iloitsee.

Yhteystiedot: Ben Lindström, Toimitusjohtaja / inov-8.com / myynti@wincom.fi / +358(0)9 4246 8188 / Pohjoisranta 20 B 23, FI – 00170 HELSINKI