Kansainvälinen nuorten suunnistusleiri Kiinassa 24.-31.10.

Syksyllä järjestetään toista kertaa International Youth Orienteering Training Camp In China -suunnistusleiri Kiinan Nanjingissa. Paikallinen suunnistusseura Deer-O vastaa tämän kansainvälisen leirin järjestelyistä, ja viime vuonna osallistujia oli Isosta-Britanniasta, Tsekistä, Ruotsista ja Norjasta. Nyt järjestäjät ovat kiinnostuneita saamaan mukaan osallistujia myös uusista maista.

Leiri on suunnattu 12-18-vuotiaille suunnistajille, ja kustakin maasta voi osallistua 12 suunnistajaa sisältäen vähintään yhden aikuisen, joka toimii vastuullisena ryhmänjohtajana.  Leirin järjestäjä vastaa kuluista paikan päällä ja osallistujat matkustusvarauksistaan ja -kuluistaan. Kokonaisuudessaan leirille otetaan 80 osallistujaa.

Mielenkiintoinen leiri sopii hyvin esimerkiksi seuraryhmälle ja tarjoaa suunnistuksen lisäksi mahdollisuuden tutustua uusiin ystäviin ja kiinalaiseen kulttuuriin.

Lisätietoja voi lukea oheisesta esitteestä tai kysyä Suunnistusliiton nuorisopäällikkö Timo Saariselta, p. 040 519 8699.

Järjestäjien esite:
China_2018_EN