VOL-leirin leirikutsut postissa

Kesän 2014 VOL-leirit pidetään 9.-13.6. Urheiluopisto Kisakeskuksessa ja Vuokatin urheiluopistolla. Marraskuussa valituille leiriläisille lähti kutsut postitse tiistaina. Marraskuussa valittiin leirille vuonna 1998 syntyneitä.

Leireille tehdään lisävalinnat 24.5.2014 kilpailtavan SM-keskimatkan jälkeen ajettavalta on line -rankilta. Tuolloin valitaan D16-sarjasta vielä 23 vailla paikkaa olevaa tyttöä ja H16-sarjasta 22 vailla paikkaa olevaa poikaa, jotka ovat syntyneet vuonna 1998 tai 1999. Lisävalintojen tyttöjen ja poikien määrät perustuvat vuoden 2013 loppurankilla olevien 1998 ja 1999 syntyneiden tyttöjen ja poikien määrään. Lisävalintojen yhteismäärä on 45 urheilijaa.

Marraskuussa 2014 on hiihtosuunnistus-VOL Vuokatin urheiluopistolla. Vähälumisesta talvesta johtuen tulee marraskuun leiri olemaan avoin vuonna 1999 syntyneille tytöille ja pojille. Leirikutsu ja ilmoittautumisohjeet julkaistaan syyskuussa Suunnistusliiton uutisissa.

Facebooktwitterpinterestlinkedinmail