Ohjaajatapaaminen

Nuori Suunta -ohjaajatapaaminen

Suomen Suunnistusliiton nuorisotoiminta järjestää vuosittain valtakunnallisen seuraohjaajien tapaamisen, joka on tarkoitettu kaikille lasten ja nuorten ohjaamisesta kiinnostuneille. Tapaamisen ohjelma koostuu luennoista, keskusteluista, käytännön harjoituksista, seuraesimerkeistä, yhdessäolosta ja virkistäytymisestä. Päivien aikana pääsee tutustumaan muiden seurojen toimintaan, ohjaajiin sekä valmentajiin.

Vuoden 2018 ohjaajatapaaminen järjestetään Kisakallion urheiluopistolla 27.- 28.1. yhdessä valmennusseminaarin kanssa.  Kisakallion urheiluopisto sijaitsee Lohjalla, Helsinki-Turku moottoritien kupeessa.  Samanaikaisesti Kisakalliossa järjestetään myös maajoukkueiden leirejä. Ohjaajatapaamisen ohjelma on osittain yhteinen valmennusseminaarin kanssa.

Ohjaajatapaaminen 2018 ohjelma

Ilmoittaudu ohjaajatapaamisen 14.1.2018 mennessä
(Ilmoittautumislomake on yhteinen valmennusseminaarin kanssa, valitse kumpaan ohjelmaan ensisijaisesti osallistut)

Ohjaajatapaamisen hinta lauantaista sunnuntaihin on 135€ ja perjantaista sunnuntaihin 190€. Hinnat sisältävät ohjelman, seminaarimateriaalin, ohjelmaan kuuluvat iltapäiväkahvit sekä täysihoitomajoituksen 2-3 hengen hotellihuoneessa (1 hengen huoneesta lisämaksu 15€/yö).

Ohjelmaan on mahdollista osallistua myös ilman majoitusta ja ruokailuja. Päivähinnat pitävät sisällään ohjelman lisäksi materiaalin ja iltapäiväkahvit – ei ruokailuja. Lauantain päiväohjelman hinta on 50€, sunnuntain aamuohjelma 20€.

Peruutukset 23.1.2018 mennessä, jonka jälkeen ilman lääkärintodistusta tehdyistä peruutuksista veloitetaan 100%. Peruutukset Suunnistusliitto Katja Kyckling, katja.kyckling(a)suunnistusliitto.fi.

Tiedustelut:  seuratoimintapäällikkö Katja Kyckling, p. 0400 977 180, katja.kyckling(a)suunnistusliitto.fi

Valmennusseminaari

Ohjaajatapaamisten materiaaleja