Suunnistajan palvelu

Suunnistusliito investoi kuntosuunnistukseen uuden tuotteen, Suunnistajan palvelun. Sähköinen palvelu lisää kuntosuunnistuksen suosiota, yksinkertaistaa osallistumista ja helpottaa tapahtumien markkinointia.

Sähköisen palvelun avulla kuntosuunnistuksen maksaminen ja ilmoittautuminen siirtyy mobiiliaikaan, suunnistaja saa tiedot tapahtumista ja muista palveluista suoraan kännykkään. Palvelu helpottaa myös kuntosuunnistuksia järjestäviä seuroja, etenkin tapahtumien markkinoinnissa sekä rahan ja tilastojen hallinnoinnissa.

Palvelusta tulee moderni, helppokäyttöinen ja houkutteleva, ja sen avulla tavoitamme suunnistajat ja suunnistuksen kokeilijat. Suunnistus kulkee mukana taskussa – kännykässä. Palvelu lisää seuralle markkinointimahdollisuuksia. Tavoitamme yhä enemmän suunnistuksesta kiinnostuneita aloittelijoita ja saamme lajin kokeilijoista vakiharrastajia.

Palvelu yhdistää kuntorastien tarjoajat saman sateenvarjon alle. Seuran etu on isompi näkyvyys, mobiili ilmoittautuminen ja maksaminen, kootut tilastot ja kävijätiedot, sekä Suunnistusliiton palveluun myös jatkossa tekemät investoinnit. Seura saa kuntosuunnistuksen tuotekehityksen veloituksetta käyttöönsä!

Katso uutinen 14.3.2017: Seuroja pyydetään ilmaisemaan halunsa ottaa palvelu käyttöön

Suunnistajan palvelun tarkempi esittely

Esitys
Esite. Painettua esitettä voi tilata seurojen käyttöön (katri.lilja(a)suunnistusliito.fi).

Palvelu käyttäjän, eli kuntosuunnistajan näkökulmasta.

Palvelu tuottajan, eli kuntorastitapahtuman järjestäjän näkökulmasta.

Yllä linkitettyjen mind map -kaavioiden merkinnöistä:
– Prioriteettilistan kärjessä olevat asiat on alleviivattu.
– [U]-merkinnät: Kokonaisuus voidaan mahdollisesti toteuttaa Suunnistajan palveluun linkitettävän ulkopuolisen ohjelmiston avulla.