Suunnistajan palvelu

Suunnistusliitto investoi kuntosuunnistukseen uuden tuotteen, Suunnistajan palvelun. Sähköinen palvelu lisää kuntosuunnistuksen suosiota, yksinkertaistaa osallistumista sekä helpottaa tapahtumien markkinointia ja järjestelyjä.

Sähköisen palvelun avulla kuntosuunnistuksen maksaminen ja ilmoittautuminen siirtyy mobiiliaikaan. Suunnistaja saa tiedot tapahtumista ja muista palveluista suoraan kännykkään. Palvelu helpottaa myös kuntosuunnistuksia järjestäviä seuroja, etenkin tapahtumien markkinoinnissa, osallistujien kirjaamisessa sekä rahan ja tilastojen hallinnoinnissa.

Palvelusta tulee moderni, helppokäyttöinen ja houkutteleva, ja sen avulla tavoitamme suunnistajat ja suunnistuksen kokeilijat. Suunnistus kulkee mukana taskussa – kännykässä. Palvelu luo myös uusia markkinointimahdollisuuksia seuralle. Tavoitamme yhä enemmän suunnistuksesta kiinnostuneita aloittelijoita ja yhä useammista lajin kokeilijoista tulee vakiharrastajia.

Palvelu yhdistää kuntorastien tarjoajat saman sateenvarjon alle. Seuran etu on laajempi näkyvyys, mobiili ilmoittautuminen ja maksaminen, kootut tilastot ja kävijätiedot. Jatkossa seura saa käyttöönsä myös ne investoinnit, joita Suunnistusliitto tekee palveluun myöhemmissä vaiheissa. Seura saa siis kuntosuunnistuksen tuotekehityksen veloituksetta käyttöönsä!

Suomen Suunnistusliitto on saanut Suunnistajan palvelun kehittämiseen erityisavustusta Opetus- ja kulttuuriministeriöltä.

Tapahtumapäällikkö Katri Lilja katri.lilja (a) suunnistusliitto.fi
Toimitusjohtaja Mika Ilomäki mika.ilomaki (a) suunnistusliitto.fi

Seurat pääsevät mukaan Suunnistajan palveluun ilmoittautumalla Suunnistusliiton toimitusjohtaja Mika Ilomäelle.

Suunnistajan palvelun esittely

Suunnistajan palvelu esitys_3

Katso Suunnistajan palvelun hyödyt seuralle.

Esite
Painettua esitettä voi tilata seurojen käyttöön: katri.lilja(a)suunnistusliitto.fi.

Palvelu käyttäjän, eli kuntosuunnistajan näkökulmasta.

Palvelu tuottajan, eli kuntorastitapahtuman järjestäjän näkökulmasta.

Yllä linkitettyjen mind map -kaavioiden merkinnöistä:
– Prioriteettilistan kärjessä olevat asiat on alleviivattu.
– [U]-merkinnät: Kokonaisuus voidaan mahdollisesti toteuttaa Suunnistajan palveluun linkitettävän ulkopuolisen ohjelmiston avulla.