Suunnistaja-lehti

Suunnistaja-lehti on lajin oma aikakauslehti. Se ilmestyy yli 20 000 lukijansa iloksi 9 kertaa vuodessa. Vuonna 2019 Suunnistajasta ilmestyy jo 74. vuosikerta.

Suunnistaja-lehti on värikäs aikakauslehti. Se on saanut runsaasti positiivista palautetta monipuolisesta sisällöstään ja raikkaasta ulkoasustaan. Suunnistaja-lehdessä riittää luettavaa. Joka numerossa on runsaasti henkilöhaastatteluja, kisaraportteja, teemareportaaseja sekä tietysti värikkäitä vakipalstoja.

Suunnistaja-lehti tehdään laajan avustajajoukon tukemana. Mikäli sinua kiinnostaa lajin parissa kirjoittaminen, kuvaaminen, piirtäminen, ota yhteyttä. Otamme mielellämme vastaan myös vinkkejä hyvistä haastateltavista tai mielenkiintoisista suunnistustapahtumisita.

Mikäli et vielä tunne Suunnistaja-lehteä, pyydä näytelehti osoitteesta suunnistaja-lehti (a) suunnistusliitto.fi tai ota muuten yhteyttä, niin kerromme lisää!

Ilmoitusmyynti:
Jetora Oy, Rauno Ropponen, 0400 576 613, rauno.ropponen (a) pp.inet.fi

Suunnistaja-lehden digiversio on luettavissa sekä nettiselaimella että Android- ja Apple-tableteilla ja älypuhelimilla.

Suunnistaja-lehti, digiversio

suunnistaja_tabletti_kansi

Suunnistaja-lehti on luettavissa myös digitaalisena versiona nettiselaimella sekä erillisillä lukusovelluksilla mobiililaitteissa.  Suunnistaja-lehden lukusovellus on ladattavissa ilmaiseksi GooglePlayssa ja Itunes -palvelussa. Nettiselaimella käytettävä lehti löytyy osoitteessa suunnistaja.fi .Irtonumeron verollinen hinta Suomessa on 3,99€ ja vuositilaus 24,99€. Voit tilata myös printti- ja digilehden edullisesti samassa paketissa kauppa.suunnistaja.fi .

Digiversion sisältö on pääosin sama kuin paperilehdessä, digiversio  sisältää monia lisäominaisuuksia ja -toimintoja: animaatioita, videoita, kuvasarjoja jne. Mukavia lukuhetkiä!

Lehden lukusovellukset

Suunnistaja – GooglePlay (Android)
Suunnistaja – Itunes (Apple / iPad)

suunnistaja_ikoni_appsiin suunnistaja.fi