Vakuutus

Kuntosuunnistajan kannattaa hankkia edullinen Kuntosuunnistajan vakuutus tapaturmien varalle, sillä vapaa-ajanvakuutukset korvaavat vaihtelevasti kuntosuunnistustapahtumissa sattuneita tapaturmia. Kuntosuunnistajan vakuutus on voimassa Suomen Suunnistusliitto ry:n kuuluvien seurojen järjestämissä kausiohjelman mukaisissa:

– kuntosuunnistustapahtumissa ja näiden yhteydessä järjestettävissä Firmaliiga- tai vastaavissa kilpailuissa
– seurojen järjestämillä suunnistuskursseilla
– kansallisten ja aluemestaruuskilpailujen yhteydessä järjestettävissä kuntosuunnistussarjoissa (ml. rastiviikot)
– Jukolan ja Venlojen Viestissä
– vakuutus kattaa kaikki neljä Suomen Suunnistusliitto ry:n lajia, suunnistus, hiihtosuunnistus, pyöräsuunnistus ja tarkkuussuunnistus
– vakuutus ei ole voimassa muissa urheilulajeissa.

Vakuutus ei ole voimassa muissa kilpailuissa kuin yllä mainituissa eikä harjoituksissa tapahtumien välillä. Vakuutuksen ottaja on Suomen Suunnistusliitto ry ja vakuutuksen antaja OP-Pohjola. Lue tarkemmat vakuutusehdot  Kuntosuunnistajan vakuutuksen tuoteselosteesta (pdf).

Kuinka Kuntosuunnistajan vakuutus hankitaan?

Vakuutuksen voi ostaa Suomen Suunnistusliiton verkkokaupasta.  Käytä ostaessasi kuntosuunnistustapahtuman kolminumeroista tunnusta ja tuet samalla kuntorastitapahtumaa järjestävää seuraa tai seuroja. Kirjoita tunnus ”Tilausta ja toimitusta koskevat huomautukset” -kenttään.

Vakuutuksen hinta on 15 € ja se on voimassa ostohetkestä hankintavuoden loppuun.  Ostotapahtuman jälkeen saat vahvistuksen ostosta sähköpostiisi.

Siirry ostamaan vakuutus.