Tilaa Suunnistaja / osoitteenmuutos

Varmista suunnistusaiheiset lukuhetket tilaamalla Suunnistaja-lehti. Vuodessa saat kotiisi satoja sivuja suunnistusta: kisaraportteja, henkilöjuttuja, seuraesittelyjä ja paljon muuta. Suunnistaja-lehti ilmestyy aikakauslehtikoossa 9 kertaa vuodessa.

Kestotilauksen hinta on 49,50 euroa/vuosi. Plus-tilaus, joka sisätään niin printtilehden kuin tabletti-lehden vuositilauksen saan edullisesti hintaan 59,50 e/vuosi.

Tilaa Suunnistaja-lehti suoraa verkkokaupasta kauppa.suunnistusliitto.fi

Voit tehdä tilauksen myös täyttämällä alla olevan tilauslomakkeen. Samalla lomakkeella voit tehdä myös osoitteenmuutoksen tai lahjatilauksen. Lisätietokenttään voit merkitä lahjatilauksen osalta maksajan tiedot.

Toimitukseen voi olla yhteydessä myös lähettämällä sähköpostia suunnistaja-lehti (a) suunnistusliitto.fi.

Suunnistusliitos voit pyytää myös näytelehden joko perinteisestä paperilehdestä tai tabletti-lehdestä.

Tutustu ja ihastu!

Toiminto (*)
Uusi tilausTilauksen peruutusOsoitteenmuutos

Nimi (*)

Sähköposti (*)

Tilausmuoto (*)
Kestotilaus 49,50 €Vuositilaus 59 €

Lähiosoite (*)

Postinumero (*)

Postitoimipaikka (*)

Puhelin

(*) Pakollinen tieto

Osta Suunnistaja-lehti sähköisenä tablettilehtenä Apple- ja Android-mobiililaitteisiin.

Suunnistaja – GooglePlay (Android)
Suunnistaja – Itunes (Apple/iPad/iOS)

Tablettilehden voi ostaa irtonumerona (3,99 €/nro) sovelluskaupasta tai vuosikertana (24,99 €/vuosi) Suunnistajan verkkokaupasta. Vuosikerta on ostettavissa myös suoraan Applen sovelluskaupasta.

Suunnistaja+

Voit yhdistää kätevästi Suunnistaja-lehden paperilehden kestotilauksen ja tablettilehden vuositilauksen valitsemalla tilausvaihtoehdoksi Suunnistaja+ tilauksen (59,50€/vuosi). Suunnistaja+ on tilattavissa Suunnistajan verkkokaupasta tai maksamalla se vaihtoehdoksi tilauslaskua maksaessasi. Mikäli haluat yhdistelmätilauksen kesken nykyisen tilauksesi laskutusjaksoa, ota yhteys lehden toimitukseen suunnistaja-lehti (a) suunnistusliitto.fi.

suunnistaja_2000