Tilaa Suunnistaja / osoitteenmuutos

Suunnistaja-lehti uudistuu ja ilmestyy ensi vuodesta lähtien Kustannus Oy Juoksijan kustantamana. Lehti on edelleen Suunnistusliiton omistama ja vaalii jatkossakin perinteitä suunnistuksen erikoislehtenä. Näkyvimmät muutokset ilmenevät lehden ulkoasussa ja tämän vuoden viimeinen numero ilmestyy 5.12.2019 jo ulkoasultaan uudistuneena.

Tilaukset, laskutus ja ilmestymisaikataulu

Lehti ilmestyy jatkossa kuusi kertaa ja sisältää lisäksi myös yhden numeron Juoksija-lehteä. Vuoden kestotilaus maksaa 46 € ja tilaukset voit tehdä nettiosoitteessa www.juoksija-lehti.fi/shop . Lehtilaskutus tapahtuu jatkossa Kustannus Oy Juoksijan toimesta.

Ilmestymisaikataulu 2020

NroIlmestyyAineistoTilavaraus
127.2.13.2.6.2.
216.4.2.4.26.3.
328.5.14.5.7.5.
427.8.13.8.6.8.
515.10.1.10.24.9.
6 3.12.19.11.12.11.

Osoitteenmuutokset: tilaukset@juoksija-lehti.fi

Mediamyynti: Jukka Viljanen, jukka.viljanen (a ) juoksija-lehti.fi, 0400 254 991, Venla Paunonen, venla.paunonen (a) juoksija-lehti.fi 050 413 6773.
Kysy tarjousta sekä liitteistysmahdollisuuksia.

Mediakortti 2020 (pdf)

Digilehti

Uudistus tuo muutoksia digilehden julkaisuun, ja vuosi 2020 on digilehden osalta siirtymäaikaa. Uudet Suunnistaja-lehden tilaajat saavat käyttöönsä Kustannus Oy Juoksijan digialustan, ja uudet tilaukset tehdään jatkossa osoitteessa: www.juoksija-lehti.fi/shop .

Nykyiset Suunnistajan digilehden tilaajat voivat lukea näköislehden tilauskautensa loppuun asti Suunnistaja-lehden Triobo-sovelluksessa ja siirtyä tämän jälkeen joustavasti toiselle lukualustalle.

Toimitukseen voi olla yhteydessä myös sähköpostilla suunnistaja-lehti (a) suunnistusliitto.fi .

Facebooktwitterpinterestlinkedinmail