Tilaa Suunnistaja / osoitteenmuutos

Toimitukseen voi olla yhteydessä myös sähköpostilla suunnistaja-lehti (a) suunnistusliitto.fi .

Varmista suunnistusaiheiset lukuhetket tilaamalla Suunnistaja-lehti. Vuodessa saat kotiisi satoja sivuja suunnistusta: kisaraportteja, henkilöjuttuja, seuraesittelyjä ja paljon muuta. Suunnistaja-lehti ilmestyy aikakauslehtikoossa 9 kertaa vuodessa.

Näytelehti
  • Perinteinen paperilehti: Pyydä näytenumero sähköpostilla suunnistaja-lehti (a) suunnistusliitto.fi -osoitteesta.
  • Tablettilehti: Asenna Suunnistaja -sovellus ja lataa näytenumero mobiililaitteeseesi.

Tutustu ja ihastu!

Tilaus

Kestotilauksen hinta on 49,50 euroa/vuosi. Plus-tilaus, joka sisältää niin printtilehden kuin tabletti-lehden vuositilauksen saa edullisesti hintaan 59,50 e/vuosi.

Tilaa Suunnistaja-lehti suoraan verkkokaupasta kauppa.suunnistusliitto.fi

Voit tehdä tilauksen myös täyttämällä alla olevan tilauslomakkeen. Samalla lomakkeella voit tehdä myös osoitteenmuutoksen tai lahjatilauksen. Lisätietokenttään voit merkitä lahjatilauksen osalta maksajan tiedot.

Toiminto (*)
Uusi tilausTilauksen peruutusOsoitteenmuutos

Nimi (*)

Sähköposti (*)

Tilausmuoto (*)
Kestotilaus 49,50 €Vuositilaus 59 €

Lähiosoite (*)

Postinumero (*)

Postitoimipaikka (*)

Puhelin

(*) Pakollinen tieto

Osta Suunnistaja-lehti sähköisenä tablettilehtenä Apple- ja Android-mobiililaitteisiin.

Suunnistaja – GooglePlay (Android)
Suunnistaja – Itunes (Apple/iPad/iOS)

Tablettilehden voi ostaa irtonumerona (3,99 €/nro) sovelluskaupasta tai vuosikertana (24,99 €/vuosi) Suunnistajan verkkokaupasta. Vuosikerta on ostettavissa myös suoraan Applen sovelluskaupasta.

Suunnistaja+

Voit yhdistää kätevästi Suunnistaja-lehden paperilehden kestotilauksen ja tablettilehden vuositilauksen valitsemalla tilausvaihtoehdoksi Suunnistaja+ tilauksen (59,50€/vuosi). Suunnistaja+ on tilattavissa Suunnistajan verkkokaupasta tai maksamalla se vaihtoehdoksi tilauslaskua maksaessasi. Mikäli haluat yhdistelmätilauksen kesken nykyisen tilauksesi laskutusjaksoa, ota yhteys lehden toimitukseen suunnistaja-lehti (a) suunnistusliitto.fi.

suunnistaja_2000