Nuorille

Suomen Suunnistusliitto kannustaa nuoria osallistumaan suunnistustoimintaan lajin harrastajina, järjestäjinä tai vaikuttajina. Nuorilla voi olla monenlaisia rooleja seuroissa, alueilla tai liiton luottamusryhmässä.

Suunnistusliiton Nuorten tiimi

Nuorten tiimi on ollut nuorista koostuva Suomen Suunnistusliiton luottamusryhmä, jonka keskeisenä tehtävänä on ollut kehittää ja edistää nuorten toimintaa suunnistusseurojen ja Suunnistusliiton välillä. Nuorten tiimi toimi kanavana, jonka kautta nuoret voivat vaikuttaa ja saada ideoitaan Suunnistusliiton tietoisuuteen. Tiimi osallistui myös nuorille suunnattujen tapahtumien järjestämiseen.

Tapahtumia

Pohjoismaiset leirit  kuten 2null15-leiri ovat 18–25-vuotiaille ohjaajille ja ohjaamisesta kiinnostuneille nuorille suunnattuja leirejä. Leirejä järjestetään vuosittain tai muutaman vuoden välein eri pohjoismaissa (Suomi, Ruotsi, Norja ja Tanska). Leirijärjestelyistä vastaavat eri pohjoismaat vuorotellen. Viimeksi järjestettiin YOLA 2019-leiri (Youn Orienteering Leader Academy) Tanskassa heinäkuussa 2019.

Leimaus-leiri on Suomen Suunnistusliiton lajitapahtuma 8-18-vuotiaille. Leiri järjestetään vuosittain eri paikkakunnilla.

Facebooktwitterpinterestlinkedinmail