Materiaalin tilausohjeet

Hippo-suunnistuskoulun materiaalin tilausohjeet

Hippo-suunnistuskoulun materiaalia voivat tilata suunnistusseurat, jotka ovat sopineet Hippo-suunnistuskoulu -yhteistyöstä Osuuspankin kanssa. Yhteistyöstä tulee sopia vuosittain pankin kanssa ja pankki ilmoittautuu tukemaan Hippo-suunnistuskoulua OP:n ja Olympiakomitean palvelussa. Kun ilmoittautuminen on rekisteröitynyt, lähettää Suunnistusliitto materiaalien tilauslinkin suunnistusseuran yhteyshenkilölle.  Katso ohje yhteistyön käynnistämisestä.

Tilausohjeet

Hippo-suunnistuskoulun materiaalitilauksia aletaan ottaa vastaan maaliskuun puolivälissä ja tilauslomakkeen linkki toimitetaan seuroille ilmoittautumisen jälkeen. Lisätietoja: nuorisopäällikkö Timo Saarinen (p. 040 5198699) timo.saarinen@suunnistusliitto.fi

Materiaalit

Hippo-suunnistuskoulun suomenkieliset materiaalit vuonna 2019:
• Word-muotoinen markkinointi-/ilmoituspohja, johon seura voi täyttää oman seuran tiedot)
• Hippo-suunnistuskoulun harjoitusvihko, jonka takakannessa on diplomi.
• Hippo-tarra
• Suunnistus lasten harrastuksena -vinkkivihko vanhemmille
• Ohjaajan opas 1 kpl/seura
• Suunnistusratoja lapsille vihko (julkaisuvuosi 2013). Vihko sisältää ohjeita harjoitusten ja kilpailujen järjestämiseen. Maksimitilausmäärä 10 kpl/seura.

Ruotsinkieliset materiaalit (HUOM!! Ennakkotiedoista poiketen ruotsinkielistä materiaalia ei uusita kevääksi 2019. Vanhaa materiaalia on vielä saatavilla jonkin verran) :
• Suunnistuskoululaisen tehtäväkirja (Jättekul, 2006)
• Hippo-tarra
• Diplomi

Seurat saavat Suunnistusliiton Hippo-nettisivujen ’ei julkisen’- sivun osoitteen, josta voivat ladata ja tulostaa Hippo-materiaaleja:
• Markkinointijuliste
• Kirje Hippo-suunnistuskoululaisen vanhemmille
• Puuhatehtäviä Hippo-suunnistuskoululaisille.

Osuuspankeilla on käytettävissä Hippo-suunnistuskoulun sähköisiä materiaaleja.
• Markkinointijuliste ( A3-koko)
• Lehti-ilmoituspohja
• Kirje Hippo-suunnistuskoululaisen vanhemmille