Hiihtosuunnistuksen nuorisosopimukset hyväksyttäväksi 15.11. mennessä

Hiihtosuunnistuksen nuorisosopimukset kaudelle 2021-2022 tulee toimittaa Suunnistusliittoon  hyväksyttäväksi 15.11. mennessä. Nuorisosopimusta koskeva lajisääntö uudistuu hieman kaudelle 2022, mutta perusasiat säilyvät samoina.

Nuorisosopimuksen ohjeet ja sopimuspohja

Jatkossa maantieteellisesti samalla suunnistusalueella toimiva seura voi tehdä myös FSO:n seuran tai seurojen kanssa nuorisosopimuksen. Lisäksi jatkossa sopimuksen tehneet seurat voivat sopimuskautena yleisten kilpailujen viesteissä edustaa tätä sopimuksessa määrittelemäänsä seuraa tai samaa seuraa kuin henkilökohtaisissa kilpailuissa, mikäli kaikki viestijoukkueen jäsenet ovat kyseisestä seurasta.  Tämän muutoksen tavoitteena on ensisijaisesti säilyttää ns. oman seuran viestijoukkueet myös nuorimpien sarjoissa.

Suunnistuksen ja pyöräsuunnistuksen osalta nuorisosopimusten muodostamiseen liittyvät lisenssimäärät julkaistaan 31.12.2021 tilanteen mukaisesti heti vuoden 2022 alussa, ja kauden 2022  nuorisosopimukset tulee toimittaa Suunnistusliittoon hyväksyttäväksi 31.1.2022 mennessä.

Lisätiedot: Tapahtuma- ja seurapäällikkö Timo Saarinen (etunimi.sukunimi(a)suunnistusliitto.fi)

Facebooktwitterpinterestlinkedinmail