Kuntosuunnistajan vakuutuksen myynti kaudella 2016

Kuntosuunnistajan vakuutuksen myynti on käynnistynyt kaudelle 2016. Vakuutuksen hinta on entinen, 15 €.  Vakuutuskausi alkaa ostohetkestä ja vakuutus on voimassa vuoden loppuun. Vakuutus on voimassa seurojen järjestämien kuntosuunnistustapahtumien lisäksi mm. seurojen järjestämillä suunnistuskursseilla, kansallisten kilpailujen kuntosuunnistussarjoissa sekä Jukolan ja Venlojen Viestissä. Vakuutusehdot ovat aiempaa paremmat, mm. hoitokorvauksen maksimisumma on nostettu 15 000 €:n ja yläikärajaa vakuutuksen ottamiseen ei ole. Tarkemmat vakuutusehdot löytyvät vakuutuksen vakuutuksen tuoteselosteesta. Vakuutuksen voit ostaa Suomen Suunnistusliiton verkkokaupasta.

Seurojen kannattaa markkinoida vakuutusta kuntosuunnistajille, koska seura saa jokaisesta oman tapahtuman tunnuksella ostetusta vakuutuksesta kolme euroa. Tilitys seuralle edellyttää vähintään viittä tunnuksella ostettua vakuutusta kauden aikana. Tarkemmat ohjeet seuralle löytyvät vakuutuksen omilta sivuilta.