Pävitys 13.1.2011:

Kaikki leirille 10.1. mennessä ilmoittautuneet mahtuvat mukaan leirille. Leirikirje lähetetään ilmoittautuneille noin viikkoa ennen leiriä sähköpostitse. Leiri on täynnä.

Ensi helmikuun alussa Vierumäellä tapahtuu: urheiluopisto täyttyy suunnistajista, jotka osallistuvat joko SSL:n valmennusseminaariin, ohjaajatapaamiseen tai talenttileirille. Jos et ole minkään edellä mainitun tapahtuman kohderyhmää, älä vaivu epätoivoon. Ensimmäistä kertaa tarjolla on nimittäin myös neljäs vaihtoehto…

Oletko 15-25-vuotias? Pidätkö suunnistuksesta, muttet ole aivan talenttiryhmän tasoa? Etkö ole ollut valtakunnallisella leirillä sitten VOL:n? Haluaisitko tavata vanhoja suunnistustuttujasi myös kisakauden ulkopuolella ja saman tien solmia uusiakin kaverisuhteita?

Nuorten talvileiri Vierumäellä 4.-6.2.2011 on mahtava tilaisuus kaikille teille, jotka tunnistitte itsenne edellisistä kysymyksistä! Leirin ohjelmassa on sekä yhteisiä että valinnaisia osuuksia, joten kukin osallistuja voi räätälöidä tarjonnasta itselleen sopivimman kokonaisuuden. Ei siis ole väliä, haluatko keskittyä treenaamiseen, saada lisätietoa ohjauksesta ja valmennuksesta tai vain tutustua uusiin ihmisiin: talvileirillä kaikki tämä on mahdollista!

Loistavat puitteet leirille tarjoaa Vierumäen urheiluopisto latuineen, uimahalleineen, juoksuratoineen ja palloiluhalleineen. Lisäksi SSL:n valmennusseminaarin ja ohjaajatapaamisen laadukkaat luennot ja paneelikeskustelut ovat avoimia niistä kiinnostuneille nuorille.

Idea leirin järjestämiseen tuli SSL:n Nuorten tiimiltä.
-Meistä tuntui, että suunnistuspiireissä on jäänyt liian vähälle huomiolle yksi ryhmä: yli 16-vuotiaat, jotka eivät ole aivan ikäluokkansa kärkeä mutteivat välttämättä ohjaamisesta kiinnostuneita, Nuorten tiimi kertoo. -Tämä talvileiri on ikään kuin uuden talenttiryhmän sisarprojekti, joka on avoin ihan kaikille suunnistaville nuorille.

Jos leiri herätti kiinnostuksesi, toimi nopeasti. Mukaan mahtuu ilmoittautumisjärjestyksessä 40 ensimmäistä!

Ilmoittautuminen ohjaajatapaamiseen ja Nuorten leirille tulee tehdä 10.1.2011 mennessä. Ilmoittautumisia otetaan vastaan niin kauan kuin majoitustilaa löytyy.
Tarkempi kutsu ilmoittautuneille lähetetään noin viikkoa ennen tilaisuutta.

Suomen Suunnistusliiton järjestämät leirit ja tapahtumat ovat päihteettömiä.

Lisätietoja leiristä Nuorten tiimin Sara Huhtaselta sara.huhtanen(a)hotmail.com tai puh.  040 560 9040. Lisätietoja ohjaajatapaamisesta, ilmoittautumisesta ja majoituksista SSL:n Anneli Miettiseltä anneli.miettinen (a) suunnitusliitto.fi tai puh. 040 719 0893.

Facebooktwitterpinterestlinkedinmail