Kumppaniksi

Suunnistus tarjoaa kumppaneille terveen arvomaailman ja ostovoimaisen kohderyhmän.
Arvomaailma

Kaikessa toiminnassa noudatetaan luonnon ja muun ympäristön kestävän käytön periaatteita ja urheiluväen yhdessä sopimia eettisiä ohjeita. Suunnistuksen määrittelemien eettisten reitinvalintojen mukaan jokainen voi suunnistaa omalla tasollaan, suunnistaja huomioi kanssaharrastajat ja ympäristön, ja suunnistus edistää terveyttä ja hyvinvointia.

Laaja kohderyhmä

Suunnistusta harrastaa säännöllisesti noin 60 000 kaikenikäistä suomalaista. Suunnistus on kaikki ikäluokat yhdistävä perhekeskeinen urheilulaji – yli puolet kilpailulisenssin lunastaneista harrastaa lajia perheen kanssa. Suunnistusliitolla on lähes 400 jäsenseuraa, joissa jäseniä on yhteensä noin 50 000.

Yhteistyömahdollisuudet

Yhteistyön sisältö rakentuu aina kumppanin tarpeiden pohjalta. Kumppanuus voi muodostua mm. seuraavista elementeistä:

• maajoukkueyhteistyö (laaja medianäkyvyys)
  • nuorisotoiminta ja harrastesuunnistus (kuntorastit, suunnistuskoulut ja -leirit)
  • vuosittaiset päätapahtumat
  • arvokilpailut (mm. SM-kilpailut, Huippuliiga)
  • printti- ja verkkomainonta (Suunnistaja-lehti, nettisivut, sähköiset uutiskirjeet)

Perinteisten elementtien lisäksi tarjoamme laajan kirjon räätälöityjä yhteistyömahdollisuuksia,

Päätapahtumat
Jukolan viesti

Vuosittain viikkoa ennen juhannusta järjestettävä Jukolan Viesti on maailman suurin viestisuunnistustapahtuma. Tapahtumaan osallistuu vuosittain n. 17 000-18 000 suunnistajaa ja kilpailualueella vierailee viikonlopun aikana yli 50 000 ihmistä. Jukolan viestillä on pysyvät arvot ja perinteet yli 60 vuoden takaa. Vuoden 2017 Joensuu Jukola järjestetään 17.-18.6.2017 Joensuun Enossa.

Fin5-suunnistusviikko

Fin5-suunnistusviikko on toinen suurista suomalaisista suunnistusviikoista. Tapahtuma kiertää ympäri Suomen ja tapahtuman ajankohta on pääsääntöisesti heinäkuun puolivälissä. Osallistujia kilpailuissa on 3 500-5 000 ja perheiden myötä läsnä oleva väkimäärä usein kaksinkertaistuu. Seuraava Fin5-suunnistusviikko järjestetään 10.-15.7.2017 Tamperella. Samaan aikaan Tampereella kilpaillaan myös nuorten maailmanmestaruuksista.

Kainuun Rastiviikko

Kainuun Rastiviikko on perinteikäs suunnistusviikko Kainuun jylhissä maastoissa ja se toteutetaan vuosittain heinäkuun alkupuolella. Tapahtumaan osallistuu vuosittain 3 500-4 500 suunnistajaa perheineen. Vuoden 2017 Kainuun Rastiviikko juostaan 25.-30.7.2017 Kuhmossa.

Ota yhteyttä, niin keskustellaan yrityksenne tarpeista ja räätälöidään teille sopivin ja tuottoisin paketti!

Myynti- ja markkinointipäällikkö Aki Lindroos
puh: 045 279 9361