Tilaa Suunnistaja

Varmista suunnistusaiheiset lukuhetket tilaamalla Suunnistaja-lehti. Vuodessa saat kotiisi satoja sivuja suunnistusta: kisaraportteja, henkilöjuttuja, seuraesittelyjä ja paljon muuta.

TIlaa Suunnistaja-lehti suoraa verkkokaupasta kauppa.suunnistusliitto.fi

Voit myös tilata lehden täyttämällä oheisen tilauslomakkeen tai lähettämällä sähköpostia Suunnistusliittoon suunnistaja-lehti (a) suunnistusliitto.fi. Samaan osoitteeseen voit myös ilmoittaa osoitteenmuutoksesta tai lehden peruutuksesta.

Mikäli kyse on lahjatilauksesta, eli maksaja on eri kuin lehden saaja, lähetä kaikki tilausta koskevat tiedot suoraan sähköpostilla osoitteeseen suunnistaja-lehti (a) suunnistusliitto.fi.

Vuositilauksen hinta on 59 euroa. Kestotilauksen hinta on 49,50 euroa/vuosi. Plus-tilauksen hinta on 59,50 e/vuosi ja se sisältää printtilehden lisäksi tablettiversion. Suunnistaja-lehti ilmestyy aikakauslehtikoossa 9 kertaa vuodessa.

Tutustu ja ihastu!

Nimi (*)

Sähköposti (*)

Tilausmuoto (*)
Kestotilaus 49,50 €Vuositilaus 59 €

Lähiosoite (*)

Postinumero (*)

Postitoimipaikka (*)

Puhelin

(*) Pakollinen tieto

Voit ostaa Suunnistaja-lehden myös sähköisenä tablettilehtenä Apple- ja Android-mobiililaitteisiin.

Suunnistaja – GooglePlay (Android)
Suunnistaja – Itunes (Apple/iPad/iOS)

Tablettilehden voi ostaa irtonumerona (3,99€/nro) sovelluskaupasta tai vuosikertana (24,99€/vuosi) Suunnistajan verkkokaupasta. Vuosikerta on ostettavissa myös suoraan Applen sovelluskaupasta.

Suunnistaja+

Voit yhdistää kätevästi Suunnistaja-lehden paperilehden kestotilauksen ja tablettilehden vuositilauksen valitsemalla tilausvaihtoehdoksi Suunnistaja+ tilauksen (59,50€/vuosi). Suunnistaja+ on tilattavissa Suunnistajan verkkokaupasta tai maksamalla se vaihtoehdoksi tilauslaskua maksaessasi. Mikäli haluat yhdistelmätilauksen kesken nykyisen tilauksesi laskutusjaksoa, ota yhteys lehden toimitukseen suunnistaja-lehti (a) suunnistusliitto.fi.

suunnistaja_2000