Kilpailukutsu Suunnistajaan

Ohjeet kilpailukutsun lähettämiseen Suunnistaja-lehteen

Lähetä kilpailukutsun aineisto Suunnistaja-lehden toimitukseen aineistopäivään mennessä. Aineisto pitää lähettää sähköisenä, mieluiten sähköpostilla. Saat lähettämääsi sähköpostiin kuittauksen, kun aineisto on vastaanotettu.

Tallennusmuodot

Voit lähettää tiedon suoraan sähköpostilla tai liitetiedostona (esim .rtf-muodossa). Älä liitä logoja tms. tekstidokumenttiin, vaan lähetä se omana tiedostonaan pdf-, jpg-, tif- tai eps-muodossa. Logojen vähimmäisresoluutio on 240 pikseliä/tuuma, kun se on läpimitoiltaan julkaistavassa koossa. Suoraan netistä poimittavat logot eivät siis sellaisenaan kelpaa painettavaksi.

Osoitetiedot

Sähköposti: suunnistaja-lehti (a) suunnistusliitto.fi. Sähköpostilähetys kuitataan saapuneeksi.

Korjaukset

Mikäli kutsuun tulee lähettämisen jälkeen korjauksia tai lisäyksiä, lähetä korjaustiedot sähköpostilla. Huom! Korjauksia ei vastaanoteta puhelimessa! Korjaukset vain yhden henkilön kautta.

Muita ohjeita

• Älä käytä sarkaimia/välilyöntejä sisennyksiin.
• Älä käytä tekstilaatikoita tai palstoitusta.
• Älä käytä versaalitekstiä eli isoja kirjaimia kokonaisissa sanoissa.
• Älä liitä kuvia ja/tai logoja tekstidokumenttiin, vaan toimita ne erillisinä tiedostoina.
• Toimitus pidättää oikeuden muokata/lyhentää tekstiä niin ettei asiasisältö muutu.

Hinta

Kilpailukutsun perushinta on  0,8 e/pmm. Kilpailukutsuun liitettävän logon hinta on 20 e/kpl. Aineistopäivän jälkeen tulleiden kutsujen hinta on 1,1 e/pmm.

Kokosivun kutsun hinta on 500 e (4-v), koko sivun varaus on tehtävä aineistopäivään mennessä.