Suunnistaja-lehti

Suunnistaja-lehti on lajin oma aikakauslehti. Se ilmestyy yli 20 000 lukijansa iloksi 9 kertaa vuodessa. Vuonna 2017 Suunnistajasta ilmestyy jo 72. vuosikerta.

Suunnistaja-lehti on värikäs aikakauslehti. Se on saanut runsaasti positiivista palautetta monipuolisesta sisällöstään ja raikkaasta ulkoasustaan. Suunnistaja-lehdessä riittää luettavaa. Joka numerossa on runsaasti henkilöhaastatteluja, kisaraportteja, teemareportaaseja sekä tietysti värikkäitä vakipalstoja.

Suunnistaja-lehti tehdään laajan avustajajoukon tukemana. Mikäli sinua kiinnostaa lajin parissa kirjoittaminen, kuvaaminen, piirtäminen, ota yhteyttä. Otamme mielellämme vastaan myös vinkkejä hyvistä haastateltavista tai mielenkiintoisista suunnistustapahtumisita.

Mikäli et vielä tunne Suunnistaja-lehteä, pyydä näytelehti osoitteesta suunnistaja-lehti (a) suunnistusliitto.fi tai ota muuten yhteyttä, niin kerromme lisää!

Ilmoitusmyynti:
Jetora Oy, Rauno Ropponen, Kuopio 0400 576 613, rauno.ropponen (a) pp.inet.fi

Suunnistaja-lehden tablettiversio on luettavissa  Android- ja Apple-laitteilla.

Suunnistaja-lehti, sähköinen tablettiversio

suunnistaja_tabletti_kansi

Suunnistaja-lehti on luettavissa myös sähköisesti. Suunnistaja-lehti ilmestyy sovelluskauppaan irtonumeroina, ja sen lukeminen vaatii sovelluksen lataamisen laitteelle. Suunnistaja-lehden Android-sovellus on ladattavissa ilmaiseksi GooglePlayssa ja Itunes -palvelussa. Irtonumeron verollinen hinta Suomessa on 3,99€. Applen laitteissa on mahdollisuus tilata lehti myös vuositilauksena hintaan 24,99€.

Voit tilata sähköisen lehden vuositilauksen myös suoraan verkkokaupassamme kauppa.suunnistusliitto.fi .

Tablettiversion sisältö on pääosin sama kuin paperilehdessä, mutta tablettiversio  sisältää monia lisäominaisuuksia ja -toimintoja: animaatioita, videoita, kuvasarjoja jne. Mukavia lukuhetkiä!

Lehden lukusovellukset

Suunnistaja – GooglePlay (Android)
Suunnistaja – Itunes (Apple / iPad)

suunnistaja_ikoni_appsiin