: Haku
UK SWE FIN Intranetit

Nuori Suunta -ohjaajatapaaminen 7.-8.2.2015

Päiv. 11.6.2014

Vuoden 2015 ohjaajatapaaminen pidetään 7.-8.2. Tanhuvaaran urheiluopistolla Savonlinnassa.

Ohjaajatapaaminen 2014

Avoin valtakunnallinen ohjaajatapaaminen järjestetään Kuortaneen urheiluopistolla la 8. – su 9.2.2014. Ohjaajatapaaminen on tarkoitettu kaikille lasten ja nuorten ohjaamisesta kiinnostuneille. Tilaisuuden ohjelma koostuu luennoista, keskusteluista, seuraesimerkeistä, yhdessäolosta ja virkistäytymisestä. Päivien aikana saat myös vinkkejä hyvistä harjoituksista ja tutustut muiden seurojen ohjaajiin.

Junalla kulkeville järjestetään lisämaksullinen kuljetus Seinäjoen rautatieasemalta opistolle ja takaisin. Kuljetuksista lisätietoa ilmoittautumislomakkeella.

Kuortaneella on samaan aikaan ohjaajatapaamisen kanssa Nuorten tiimin järjestämä Nuorten leiri (7.-9.2.)

Tapaamisen ohjelma:

Lauantai 8.2.
8:30     Aamiainen
9:30     Innostavan nuorisotoiminnan piirteitä. 11-15-vuotiaiden toiminnan kehityshankkeen kokemuksia. Ajankohtaista koulutuksista. Katri Lilja, Suomen Suunnistusliitto.
11:30   Angelniemen Ankkurin kokemuksia leiritoiminnasta yli seurarajojen. Anu Reiman ja Markku Kaartinen.
12:00   Lounas
12:45   Näkökulmia lasten ja nuorten taitovalmennuksesta seuroissa. Mikko Ojanaho, Ounasvaaran  Hiihtoseura.
14:15   Liikenopeutta, rytmiä ja koordinaatiota; Suomen Valmentajien teemakoulutus Nuorten liiketaitoharjoittelu osa 3 - Kokonaisliike ja koordinaatio.
14:45   Kahvitauko
15:30   Edellinen aihe jatkuu käytännön harjoituksilla salissa.
17:30   Päivällinen
18:30   Kesän 2014 tapahtumien esittelyjä. Leimaus -leiri, Kultainen kompassi, Nuorten Jukola.
19:00   Keskustelua ja ideointia aamupäivän aiheiden pohjalta.
20:30   Sauna

Sunnuntai 9.2.
7:30     Aamiainen
8:30     Ajankohtaisasioiden esittelyä messupisteissä.Koulutukset, materiaalit, sinettiseuratoiminta, HIPPO-toiminta, seura-koulu yhteistyö.
9:00     Lasten ja nuorten toiminta Rastikarhuissa. Anu Imberg. Seura osallistui 11-15-vuotiaiden kehityshankkeeseen hankevuonna 2012-2013.
9:45     Sprinttikilpailujen järjestämisessä ja ratojen laadinnassa huomioitavia asioita. Mikko Eskola, Tampereen Pyrintö.
10:45    Käytännön harjoitus: taitoharjoitusmalleja opiston sprinttikartalla. Mikko Ojanaho.
           Suihku ja huoneiden luovutus
12:30   Lounas

Ohjaajatapaamisen hinta la – su ajalta on 140 euroa. Hinta sisältää majoituksen hotellitason huoneissa (valinnan mukaan 2 tai 3 henk. huoneessa) sekä ohjelman mukaiset ruokailut. Opistolla on mahdollista majoittua perjantaina, jolloin alustava hinta pe - su on 210 euroa sis. päivällisen perjantaina.  Oikeudet hinnan muutoksiin pidätetään.

Ilmoittautumiset 28.1.2014 mennessä. Ilmoittautumislomake

Tiedustelut SSL / anneli.miettinen(a)suunnistusliitto.fi, 040 719 0893