Rastiseikkailun järjestäminen -koulutus

Rastiseikkailutapahtuma on kouluille suunniteltu monipuolinen suunnistustapahtuma, joka on saanut positiivisen vastaanoton niin koulujen oppilailta kuin opettajiltakin. Rastiseikkailutapahtuman järjestäminen on hyvä kimmoke seuran ja koulun väliseen yhteistyöhön. Tapahtuman järjestämällä seura voi markkinoida lajia ja oman seuran toimintaa. Suomen Suunnistusliitto ja Olé kartalla! koulusuunnistuksen kehittämishanke tarjoavat sekä seuroille että kouluille koulutusta hauskan ja mielenkiintoisen Rastiseikkailutapahtuman järjestämiseksi.

Rastiseikkailutapahtuman voi järjestää paikallinen seura tai koulu yksin tai yhdessä parhaiten sopivana ajankohtana. Koulutuksessa esitellään selkeä tapahtumamalli ja käydään läpi mm. Rastiseikkailun toiminnot, tapahtumapäivän aikataulu, materiaalit ja toimintarastien harjoitteet. Koulutukseen osallistuvat voivat veloituksetta ladata olekartalla.fi –sivuilta Rastiseikkailun järjestämiseen tarvittavan materiaalin. Järjestämiskoulutukseen toivotaan osallistuvan kaikkien niiden, jotka toimivat Rastiseikkailutapahtumassa järjestäjänä.

Koulutuksen kesto on 3 tuntia ja sen hinta on 100 euroa. Hinta sisältää koulutuksen lisäksi osallistujille jaettavan materiaalin, joka sisältää mm. 6 kpl Rastiseikkailun järjestämisoppaita/seura.  Koulutuksen tilaaja vastaa tilajärjestelyistä ja –kustannuksista. Kouluttajina toimivat Olé kartalla! –koulukoordinaattorit.  Koulutuksen tilaukset SSL/Anneli Miettinen, anneli.miettinen (a) suunnistusliitto.fi

Olé kartalla! -sivusto sisältää paljon tietoa koulusuunnistuksen kehittämisestä ja Rastiseikkailutapahtuman järjestämisestä.

Olé kartalla!