Hippo-suunnistuskoulu

Osuuspankki nuorisosuunnistuksen yhteistyökumppanina

nuoriso_hippo_w_300_netti

OPn, Olympiakomitea ja Suunnistusliiton pitkäaikainen yhteistyö jatkuu myös vuosina 2018-2020. Yhteistyösopimus mahdollistaa  yhdessä Suunnistusliiton,  suunnistusseurojen ja osuuspankkien kanssa toteutettavien Hippo-suunnistuskoulujen järjestämisen.  Suunnistuskoulujen kautta Suunnistusliitto ja suunnistusseurat kannustavat lapsia ja perheitä liikkumaan.

HUOM! Hippo-materiaali uusiutuu vuodelle 2019 ja on tilattavissa maaliskuussa. Suunnistuskoululaisen vihko julkaistaan kaksiosaisena, joista Startti-vihko on vasta-alkajille suunnattu ja Tsemppi-vihko jo hieman pidemmälle suunnistuskoulutaipaleellaan edenneille.

Hippo-suunnistuskoulu tarjoaa lapsille mahdollisuuden tutustua suunnistuksen maailmaan. Osuuspankin kanssa yhteistyösopimuksen tehneet seurat saavat maksutta käyttöönsä Hippo-brändin ja materiaalia Hippo-suunnistuskoulun toteutusta varten. Hippo-materiaali lähetetään seuralle Suunnistusliittoon tehdyn tilauksen mukaan.

Hippo-koulun järjestäjäksi

Hippo-suunnistuskoulun toteuttaminen edellyttää, että paikallinen Osuuspankki lähtee mukaan yhteistyöhön. Yhteistyön syntyminen lähtee seuran yhteydenotolla pankkiin. Yhteistyöstä on sovittava vuosittain pankin kanssa.

Lue Toimi näin -ohjeista, miten yhteistyö seuran ja pankin välille syntyy ja miten seura saa tunnetun Hippo-brändin käyttöönsä.

Lähde mukaan Hippo-suunnistuskouluun

Alla olevasta seuralistasta näet seurat, jotka kesällä 2019 järjestävät Hippo-suunnistuskouluja. Tietoa seurojen nuorisotoiminnasta ja suunnistuskouluista löydät myös suunnistusseurojen Internet-sivuilta tai sähköpostilla timo.saarinen(a)suunnistusliitto.fi

Hippo-suunnistuskouluja kesällä 2019 järjestävät (tilanne 26.4.2019):

Alatornion Pirkat
Angelniemen Ankkuri Salo