Palvelut medialle

Apua ja vinkkejä lehdistöpalvelusta

Lehdistöpalvelu tarjoaa tausta-aineistoa suunnistuksen eri lajeista, urheilijoista ja tapahtumista sekä tilastotietoa vuosien varrelta.

Lisätietoja suunnistusjuttujasi varten saat viestintäpäällikkö Pirjo Valjaselta puh. 0400 504 871 tai Suunnistusliiton toimialavastaavilta.

Kuvapankki

Suunnistusliiton kuvapankista löytyy kuvia maajoukkuesuunnistajista sekä yleiskuvia suunnistuksen eri lajimuodoista ja eri tapahtumista. Kuvat ovat suomalaisen printtimedian vapaasti käytettävissä, kunhan kuvaajan tiedot julkaisun yhteydessä mainitaan. Kuvapankista voit ladata näyttökuvan lisäksi myös painokelpoisen, korkearesoluutioisen kuvan.

Kuvapankista voit ladata myös Suunnistusliiton uuden logon eri tiedostomuodoissa.

Kuvapankki

Tilaa Suunnistusliiton uutiskirje medialle

Haluatko pysyä ajantasalla kuumimmista suunnistusmaailman uutisista, kuulla tulevista tapahtumista ja ajankohtaisista asioista tuoreeltaan? Tilaa Suunnistusliiton uutiskirje sähköpostiisi. Medialle suunnattu uutiskirje ilmestyy muutaman kerran kuukaudessa.

Maksuton uutiskirje on kätevä tapa pysyä ajan tasalla.

Tilaa Suunnistusliiton uutiskirje

Urheiluprofiilit ja Mediaopas – koottua tietoa lajista

Suomen tavoite on olla paras maa suunnistuksessa, hiihtosuunnistuksessa ja pyöräsuunnistuksessa MM-tasolla. Lajien maajoukkueet löytyvät Urheiluprofiileista.

Taskukokoisesta Suunnistuksen mediaoppaasta löydät paljon tietoa suunnistuksesta ja sen eri lajimuodoista. Opas sisältää mm. tietoa kisoihin osallistumisesta, urheilijaprofiileja, tilastoja sekä viime kauden tärkeimpien kisojen tulokset.

Mediaopas 2017

Mediaopas 2016 -pdf-versiona.

Tietoa liitosta

Suomen Suunnistusliitolla on jäsenseuroja, eli urheiluseuroja, jossa harrastetaan suunnistusta, noin 250. Seurat ja linkit seurojen internet-sivuille löytyvät seuraluettelosta.