Etuudet

Lisenssisuunnistaja saa lisenssikortillaan/Nuori Suunta -kortillaan etuuksia Suunnistusliiton kumppaneilta.

St1 ja Shell huoltoasemat

Saat St1 ja Shell huoltoasemilla jäsenkortilla alennusta polttoaineesta heti ja samantien, kun esität lisenssikorttisi ennen maksamista käteisellä, pankkikortilla, debitillä tai Visa Electronilla. Alennus on asemakohtainen ja alennus vaihtuu päivittäin. Voit myös päivittää jäsenkortin saadaksesi tietoa lisäeduista.

Mainos_puhdastavoimaa-fb-kaikki-suunnistusliitto Mainos_st1_loka2014

Cumulus City ja Cumulus Resort (entiset Rantasipit) -hotellit

Lisenssikortin haltijat saavat koodilla ”Suunnistusliitto” 13 % alennusta päivän hinnasta. Alennuksen voi käyttää kuka tahansa (seurat, yksittäiset suunnistajat jne.). Varauksen voi tehdä seuraavilla tavoilla: 1) Suoraan hotellista, 2) Restel-myyntikeskuksesta p. 020-055 055 tai my.reservation@restel.fi, 3) Nettisivuilta www.hotellimaailma.fi (koodi ”Suunnistusliitto” syötetään sille varattuun tilaan).

Suunnistajan kauppa

Jäsenkortilla joka kuukausi erikoistarjous. Tarjous nähtävillä yrityksen internet-sivuilla ja tuotteet ostettavissa kaikista kaupoista ja verkkokaupasta. Lisätietoja: www.suunnistajankauppa.fi

Suomen Hostellijärjestö

Suunnistusliiton jäsenet saavat -10% alennusta jokaisesta majoitusvuorokaudesta Suomen HI-hostelleissa sekä alennusta kansainvälisestä hostellikortista. Lisenssikortti tai -numero esitetään varausta tehtäessä. Lisätietoja: www.hostellit.fi