Etuudet

Lisenssikorttia ei vuonna 2018 toteuteta johtuen uudesta Suomisport-palvelusta. Alle täydennetään kuitenkin etuisuuksia joihin suunnistajat ovat oikeutettuja Suunnistusliiton kumppaniyrityksiltä.

Sokos Hotels ja Radison Blu hotellien suunnistusedut
Suunnistajat saavat 11% alennuksen päivän edullisimmasta hinnasta (pois lukien asiakasomistaja-alennus). Edellytyksenä alennukselle on varauksen tekeminen suunnistajien majoitussivuston kautta.
Samanaikaisesti voit käyttää S-Card-kanta-asiakaskorttia.
HUOMIO Asiakasomistajat. Jos varauksenne on saman hintainen kuin suoraan varaamalla niin olisi suunnistuksen etu jos kaikesta huolimatta tekisitte varauksenne suunnistussivuston kautta.
Suunnistajan kauppa

Lisenssisuunnistajille joka kuukausi erikoistarjous. Tarjous nähtävillä yrityksen internet-sivuilla ja tuotteet ostettavissa kaikista kaupoista ja verkkokaupasta. Lisätietoja: www.suunnistajankauppa.fi

Hertzistä autoetua suunnistajille

Erikoishinnat Suomessa ja ulkomailla koodilla CDP-675929 varauspalvelussa osoitteessa www.hertz.fi

Mainos_SSL_450pxX200px

St1 ja Shell huoltoasemat

Voit hyödyntää St1 edut vuoden 2017 lisenssikortilla niin pitkään kuin kortti toimii. Saat St1 ja Shell huoltoasemilla jäsenkortilla alennusta polttoaineesta heti ja samantien, kun esität lisenssikorttisi ennen maksamista käteisellä, pankkikortilla, debitillä tai Visa Electronilla. Alennus on asemakohtainen ja alennus vaihtuu päivittäin. Voit myös päivittää jäsenkortin saadaksesi tietoa lisäeduista.