Etuudet

Lisenssisuunnistaja saa lisenssikortillaan/Nuori Suunta -kortillaan etuuksia Suunnistusliiton kumppaneilta.

Suunnistusliitto ja St1/Shell huoltoasemat yhteistyössä

Suunnistusliitto on sopinut St1:n kanssa yhteistyösopimuksen, joka koskee sekä St1- että Shell-huoltoasemia. Jäsenkortilla saat alennusta polttoaineesta heti ja samantien, kun esität lisenssikorttisi ennen maksamista käteisellä, pankkikortilla, debitillä tai Visa Electronilla. Alennus on asemakohtainen ja alennus vaihtuu päivittäin. Voit myös päivittää jäsenkortin saadaksesi tietoa lisäeduista.

Mainos_puhdastavoimaa-fb-kaikki-suunnistusliitto Mainos_st1_loka2014

Cumulus ja Rantasipi ja Holiday Inn -hotellit

Lisenssikortin haltijat saavat koodilla ”Suunnistusliitto” 13 % alennusta päivän hinnasta. Alennuksen voi käyttää kuka tahansa (seurat, yksittäiset suunnistajat jne.). Varauksen voi tehdä seuraavilla tavoilla: 1) Suoraan hotellista, 2) Restel-myyntikeskuksesta p. 020-055 055 tai my.reservation@restel.fi, 3) Nettisivuilta www.hotellimaailma.fi (koodi ”Suunnistusliitto” syötetään sille varattuun tilaan).

Suomen Hostellijärjestö

Suunnistusliiton jäsenet saavat -10% alennusta jokaisesta majoitusvuorokaudesta Suomen HI-hostelleissa sekä alennusta kansainvälisestä hostellikortista. Lisenssikortti tai -numero esitetään varausta tehtäessä.
Lisätietoja: www.hostellit.fi

Hertzistä autoetua suunnistajille