SM-kilpailut

SM –kilpailut 2019 – 2021

Vuosien 2019–2021 SM-kilpailuille on perinteisellä aikataululla haettu järjestäjiä, mutta kaikille kilpailuille ei ole vielä löytynyt järjestäjää. Järjestäjiä puuttuu vielä hiihto-, pyörä- ja tarkkuussuunnistuksen osalta.

Liiton kilpailuryhmä etsii järjestäjiä nettisivulinkin kautta löytyvässä tiedostossa vihreällä ja sanalla ”haussa” merkityille kilpailuille jatkuvalla haulla.

Seuran, joka hakee jotakin avoinna olevista kilpailuista vuosille 2019–2021, tulee toimittaa IRMAssa sähköinen hakemus karttaliitteineen alueen käsittelyyn, ja alue toimittaa sähköisen hakemuksen edelleen liiton käsittelyyn. Haulla ei ole määritettyä aikataulua vaan haku on jatkuvasti auki kunnes järjestäjät on löydetty.

Tarkkuussuunnistuksen SM-kilpailu 2019

Vuoden 2019 tarkkuussuunnistuksen SM-kilpailua hakevan, tulee tehdä sähköinen hakemus karttaliitteineen IRMAssa ja lähetettää se siellä alueen käsittelyyn 15.4.2018 mennessä. Alueen kilpailuohjaaja toimittaa sähköiset hakemukset liittoon 30.4.2018 mennessä.