Suunnistusvalmennusseminaari 2018

Päivitetty 3.10.2017

Suunnistusvalmennusseminaari järjestetään vuosittain, pääsääntöisesti tammi-helmikuussa. Seminaarissa käsitellään ajankohtaisia valmennusta ja valmennusjärjestelmän kehittämistä koskevia aiheita. Suunnistusliiton maajoukkueiden ja valmennusryhmien leirejä järjestetään rinnan seminaarin kanssa, jolloin seminaariväellä on mahdollisuus päästä seuraamaan huippu-urheilijoita ja -valmentajia tositoimissa.

Suunnistusvalmennusseminaari Kisakallion Urheiluopistolla  26.–28.1.2018.

Ohjelma julkaistaan marraskuussa. Teemana on Vauhtia! Taitoa! Kanttia! käytännön valmennuksessa. Ilmoittautuminen 1.12.2017-11.1.2018.

Suunnistusvalmennusseminaarin hinta on n. 190 euroa sisältäen ohjelman,  seminaarimateriaalin, ohjelmaan kuuluvat iltapäiväkahvit  sekä täysihoitomajoituksen 2-3 hengen hotellihuoneessa (1 hengen huoneesta lisämaksu 15e/yö). Seminaariohjelmaan on mahdollista osallistua myös ilman majoitusta ja ruokailuja. Päivähinnat pitävät sisällään ohjelman lisäksi seminaarimateriaalin ja iltapäiväkahvit – ei ruokailuja. Perjantain ilta- ja sunnuntain aamuohjelman hinta on 20 euroa, lauantaipäivän 50 euroa.

Peruutukset 24.1.2018 mennessä, jonka jälkeen ilman lääkärintodistusta tehdyistä peruutuksista veloitetaan 100%.  Peruutukset Suunnistusliitto Katri Lindeqvist, katri.lindeqvist(a)suunnistusliitto.fi

Tiedustelut:  huippu-urheilupäällikkö Katri Lindeqvist, p. 044 323 6657, katri.lindeqvist(a)suunnistusliitto.fi

Aiempien vuosien seminaarien materiaalit: