Yhteystiedot

Nuorten Olympiavalmentaja Antti Harju, p. 0405 838 7499, antti.harju(a)suunnistusliitto.fi

• valmennus
  • valmennuksen suunnittelu ja koordinointi
  • ryhmävalinnat

Mikko Eskola, p. 0400 568 693, mikkoeskola(a)kolumbus.fi

• valmennus

Valmennus

Tampereen Urheiluakatemian suunnistusvalmennuksen tavoitteena on auttaa urheilijoita määrätietoisessa harjoittelussa kohti kansainvälistä huippua tarjoamalla huippuvalmennusta hyvissä olosuhteissa, hyvien valmentajien johdolla parhaiden urheilijoiden sparratessa toisiaan. Valmennusta toteutetaan yhteistyössä henkilökohtaisten valmentajien ja seurojen kanssa.

Urheiluakatemian valmennusryhmät 2016-2017

Huippuryhmä

Naiset/tytöt (4): Lotta Eerola Tampereen Pyrintö, Anni Haanpää Tampereen Pyrintö,  Venla Harju Tampereen Pyrintö, Saila Kinni Tampereen Pyrintö
Miehet/pojat (6): Aaro Aho Valkeakosken Haka, Mikko Eerola Tampereen Pyrintö, Teemu Eerola Tampereen Pyrintö, Elias Kuukka Tampereen Pyrintö, Leo Matinheikki Tampereen Pyrintö, Eetu Savolainen Ikaalisten Nouseva-Voima