Akatemiavalmennus, Helsinki

Päivitetty 30.10.2020

Pääkaupunkiseudun urheiluakatemian (Urhea) suunnistusvalmennuksen tavoitteena on auttaa urheilijoita määrätietoisessa harjoittelussa kohti kansainvälistä huippua tarjoamalla huippuvalmennusta ja -olosuhteita parhaiden urheilijoiden sparratessa toisiaan. Valmennusta toteutetaan yhteistyössä henkilökohtaisten valmentajien ja seurojen kanssa.

Urheiluakatemian valmennusryhmät 2020-2021

Naiset (6): Hanne Hilo, Johanna Hulkkonen, Salla Isoherranen, Inari Karppinen, Melina Lahdenperä, Maria Määttänen
Miehet (4): Tuomas Heikkilä, Olli Ojanaho, Eetu Savolainen, Otto Simosas
Urheilukoulu (2): Teemu Oksanen, Samuli Peltola

Ryhmämaksu on 400 €.

Mäkelänrinteen lukion suunnistusvalmennusryhmä 2020-2021

Tytöt (8): Aino Asklöf, Suvi Heikkilä, Minja Nietula, Liisa Raasakka, Katarina Sallila, Emilia Tala, Juulia Tala, Veera Turakainen
Pojat (11): Kristian Boström, Jesper Donner, Ilari Haltia, Atte Ikola, Luca Kallela, Matias Koponen, Aapo Maasilta, Karim Mbembela, Jussi Raasakka, Daniel Rautio, Lauri Syrjäläinen

Miia Niittynen, miia.a.niittynen(a)gmail.com, p. 040 843 5351

• valmennus
  • valmennuksen suunnittelu ja koordinointi
  • ryhmävalinnat
  • Märskyläisten kurssimerkinnät
  • valmennus

Petteri Kähäri, petteri.kahari(a)suunnistusliitto.fi, p. 050 564 2493

• ryhmävalinnat

Maastotestiradat

Urhean jäsenyys

Toisen asteen urheiluluoppilaitoksissa valmennusstatuksella opiskelevat ovat automaattisesti Urhean listoilla. Muut toisen asteen oppilaitoksissa tai korkea-asteella opiskelevat sekä ilman opiskelupaikkaa olevat urheilijat hakevat jäsenyyttä erikseen. Tämä koskee myös urheiluakatemian suunnistusvalmennukseen valittuja urheilijoita.

Hakumenettelystä lisää täältä.

Ks myös: