Akatemiavalmennus, Helsinki

Pääkaupunkiseudun urheiluakatemian (Urhea) suunnistusvalmennuksen tavoitteena on auttaa urheilijoita määrätietoisessa harjoittelussa kohti kansainvälistä huippua tarjoamalla huippuvalmennusta hyvissä olosuhteissa, hyvien valmentajien johdolla parhaiden urheilijoiden sparratessa toisiaan. Valmennusta toteutetaan yhteistyössä henkilökohtaisten valmentajien ja seurojen kanssa.

Urheiluakatemian valmennusryhmät 2017-2018

Huippuryhmä (8)

Haajanen Sofia, Haapala Ida, Hanhijärvi Leenukka, Heikkilä Tuomas, Lahdenperä Melina, Määttänen Maria, Ojanaho Olli, Rantala Jasmiina

Haastajaryhmä / PV:n urheilukoulun valmennusryhmä (7)

Heikkilä Ollipekka, Hulkkonen Johanna, Palmen Alvar, Sorsa Aleksi, Ståhlberg Emilia, Syrjäläinen Topi, Ukskoski Karoliina

Huippuryhmän ja haastajaryhmän ryhmämaksu 400 €.

Mäkelänrinteen lukion suunnistusvalmennusryhmä (19)

Asklöf Henrik, Haltia Ilari, Heikkilä Tuuli, Heinonen Paavo, Ikola Atte, Lehtoranta Teemu, Mannonen Ville, Matilainen Annika, Niemi Topias, Norrbacka Sanni, Nummela Liinu, Plit Heidi, Roininen Essi, Salonen Matias, Syrjäläinen Lauri, Tala Miika, Talja Eljas, Turakainen Venla, Uusitalo Topias

Yhteystiedot

Nuorten Olympiavalmentaja Antti Örn, p. 044 515 5505, antti.orn(a)suunnistusliitto.fi