Kuntosuunnistajan vakuutus, seuraohje

Seurojen kannattaa markkinoida harrastajille Kuntosuunnistajan vakuutusta. Vakuutus parantaa kuntosuunnistustapahtumiin osallistujien vakuutusturvaa tapaturmatilanteissa. Lisäksi kuntosuunnistustapahtumaa järjestävä seura tai seurat saavat kauden päättyessä 3 € jokaisesta heidän tapahtuman tunnuksella otetusta vakuutuksesta. Vakuutuksen markkinointi ei vaadi suuria toimenpiteitä, mutta voi tuoda helposti kohtuullisen tuoton seuralle. Seuroille vakuutuksen markkinointi on riskitöntä eikä aiheuta kustannuksia.

Seuran markkinointitoimenpiteet:

1. Kopioi Kuntosuunnistajan vakuutus-banneri tämän sivun alareunasta ja vie se näkyvälle paikalle oman kuntosuunnistustapahtuman verkkosivuille. Bannerin voi laittaa useampaankin paikkaan. Kirjoita bannerin viereen seuran kuntorastitapahtuman tunnusnumero, jotta seuranne saa bonuksen (3 €) vakuutuksen ostosta.

2. Linkitä banneri Kuntosuunnistajan vakuutuksen verkkosivuille, josta löytyvät vakuutustiedot, ohje vakuutuksen hankintaan ja linkki vakuutuksen verkkokauppaan.

3. Mainosta vakuutusta kuntosuunnistajille ja aikuisten suunnistuskoulujen kurssilaisille. Vakuutusehdot: Suunnistusliitto, Materiaalit/ Harraste.

Vakuutusmyynnin tuotto seuralle

1. Suomen Suunnistusliitto tulouttaa kuntosuunnistustapahtumaa järjestäville seuroille tai seuralle kolme euroa jokaisesta tapahtuman koodilla maksetusta vakuutuksesta vuosittain joulukuussa. Minimituloutus on 15 euroa. Jos tapahtumaa järjestää useampi seura, tuloutetaan koko summa seurojen ilmoittamalle tilille.

2. Ilman tapahtumatunnusta maksettujen vakuutusten osuus (3 €/vakuutus) korottaa yli viisi vakuutusta myyneiden seurojen saamaa osuutta tunnuksin maksettuja vakuutuksia vastaavalla osuudella.

Lisätiedot Kuntosuunnistajan vakuutuksesta: Sari Onninen, 045 853 2610, sari.onninen (a) suunnistusliitto.fi.

Lisää alla oleva banneri seurasi verkkosivuille ja linkitä se kuten tämä.

KuntosuunnistajanVakuutus_160X100

Tallenna