: Haku
UK SWE FIN Intranetit

Etuudet

Suunnistusliitto ja S-ryhmä yhteistyössä

Suunnistusliiton jäsenet saavat -10% ruokaostoistaan Fransmanni-, Rosso- ja Amarillo-ravintoloissa näyttämällä lisenssikorttiaan. Alennus lasketaan laskun loppusummasta ruokien ja alkoholittomien juomien osalta. Edusta tulee mainita ja kortti esitettävä tilauksen yhteydessä. Yhdellä kortilla alennuksen saa max 6 henkilön pöytäseurueelle.

Suunnistusliitto ja Sokos hotellit yhteistyössä

Suunnistusliitto on sopinut Sokos hotellien kanssa yhteistyösopimuksen myös vuonna 2014. Liittymällä S-ryhmän hotellien Sporttiklubiin, seurat ja joukkueet voivat varata majoitusta edullisin sporttihinnoin. Liittyminen klubiin on maksutonta ja tapahtuu netissä; Sporttiklubi. Jäsenkortti toimitetaan postitse ja se on henkilökohtainen. Kortti kannattaa tilata kaikille majoitusta varaaville ja maksaville henkilöille.

Suunnistusliitto ja St1/Shell huoltoasemat yhteistyössä

Suunnistusliitto on sopinut St1:n kanssa yhteistyösopimuksen, joka koskee sekä St1- että Shell-huoltoasemia. Jäsenkortilla saat alennusta polttoaineesta heti ja samantien, kun esität lisenssikorttisi ennen maksamista käteisellä, pankkikortilla, debitillä tai Visa Electronilla. Alennus on asemakohtainen ja alennus vaihtuu päivittäin. Voit myös päivittää jäsenkortin saadaksesi tietoa lisäeduista.

Suomen Hostellijärjestö

Suunnistusliiton jäsenet saavat -10% alennusta jokaisesta majoitusvuorokaudesta Suomen HI-hostelleissa sekä alennusta kansainvälisestä hostellikortista. Lisenssikortti tai -numero esitetään varausta tehtäessä.
Lisätietoja: www.hihostels.fi

Hertzistä autoetua suunnistajille