Lokakuun Nuori Suunta -uutiskirje

Lokakuun Nuori Suunta -uutiskirje on tänään lähetetty uutiskirjeen tilaajille sähköpostitse. Jos et ole tilaaja, voit lukea ajankohtaiset nuorisotoiminnan uutiset alla olevasta linkistä.

Uutiskirjeessä:

• Uudistuva seuratoiminnan laatuohjelma käynnistyy
  • Ennakkoinfoa seuratoiminnan kehittämistuesta
  • Nuorten seuratoimijoiden leiri 3.-5.11.
  • Ehdota vuoden vakuuttavinta seuratoimijaa
  • Seuraa huippuseuraprojektia ja liity ohjaajien ja valmentajien fb-sivustolle
  • Kannustepalkintoja
  • Koulutuksia

Lue uusin Nuori Suunta -uutiskirje .

Suomen Suunnistusliiton nuorisotoiminta lähettää seurojen nuorisovastaaville, ohjaajille ja muille nuorisotoiminnan toimijoille suunnatun Nuori Suunta -uutiskirjeen ajankohtaisista nuorisotoiminnan asioista 7 – 10 kertaa vuodessa.

Nuorisotoiminnan info -sivuilla voit tilata uutiskirjeen omaan sähköpostiisi ja lukea aiempia uutiskirjeitä.

Tilaa Suunnistusliiton uutiskirjeitä

Tutustu myös uuteen Seurat -sivustoon liiton nettisivuilla. Sivusto löytyy etusivulta yläpalkista. Sivustolta löytyy mm. infoa jäsenseuroista, tukimateriaalia seurajohdolle sekä tietoa ja apuja seurakehittämiseen.