Haluatko vaikuttaa – hae mukaan liiton työryhmiin!

Suunnistusliiton työryhmillä on keskeinen rooli liiton eri yksiköiden työssä. Työryhmiin valitaan luottamushenkilöinä toimialojen asiantuntijoita. Ryhmien keskeinen tarkoitus on tukea Suunnistusliiton toimihenkilöiden työtä ja varmistaa asiakokonaisuuksien laaja-alainen käsittely. Liittohallitus päättää vuosittain työryhmien kokoonpanon, tehtävät ja valtuudet.

Suunnistusliitto asettaa hakuun seuraavat työryhmät:

• seuratoimintaryhmä
  • tapahtumaryhmä
  • huippusuunnistusryhmä
  • viestintä- ja markkinointiryhmä

Työryhmien alustavat tehtävät löydät liiton nettisivuilta, jonne päivitetään ryhmien tehtäviä. Seuratoimintaryhmässä yhdistyvät vanhat nuoriso- ja seuraryhmät. Tapahtumaryhmä käsittelee nykyiselle kilpailuryhmälle kuuluneita asioita, lasten ja nuorten kilpailutoiminnan ja harrastesuunnistuksen asioita. Huippusuunnistusryhmälle toivotaan edustajia erityisesti aikuisten ja nuorten huippusuunnistukseen panostavien seurojen asiantuntijoista.

Ryhmät kokoontuvat vuosittain noin 3-5 kertaa ja ryhmät valitaan määräajaksi vuosille 2017-2018. Ryhmien jäsenille korvataan kokouksista matkakulut Suunnistusliiton matkustussäännön mukaisesti.

Lisätietoja ryhmistä antaa toimitusjohtaja Mika Ilomäki (p. 045-773 103 10). Jos olet kiinnostunut, laita itsestäsi perustelut tulemaan viimeistään torstaina 8.12. sähköpostitse mika.ilomaki (a) suunnistusliitto.fi. Liittohallitus valitsee ryhmät joulukuun aikana ja ryhmät aloittavat työskentelynsä vuoden 2017 alussa.