Liitto ja Turun Seudun Urheiluakatemia hakevat suunnistusvalmentajaa

SUOMEN SUUNNISTUSLIITTO JA TURUN SEUDUN URHEILUAKATEMIA HAKEVAT PALVELUKSEENSA

SUUNNISTUSVALMENTAJAA TURKUUN

Suomen Suunnistusliitto ja Turun Seudun Urheiluakatemia hakevat palvelukseensa päätoimista suunnistusvalmentajaa Turkuun. Määräaikainen työsuhde alkaa 1.8.2016 ja päättyy 31.12.2016. Työsuhteen jatkuminen 1.1.2017–31.12.2020 on todennäköistä, mutta edellyttää Olympiakomitean Huippu-urheiluyksikön myönteistä päätöstä Nuorten olympiavalmentajan palkkatuesta. Tehtävän hoitaminen edellyttää asumista Turun seudulla.

Suunnistusvalmentajan tehtävänä on:

• tukea n. 10 nuoren huippusuunnistajan (akatemian huippuryhmä) päivittäisvalmennusta yhteistyössä henkilökohtaisten valmentajien kanssa
  • valmentaa Turun Seudun Urheiluakatemian suunnistusvalmennusryhmiä ja koordinoi Kerttulin urheilulukion suunnistusvalmennusta
  • vastata Kerttulin urheilulukion suunnistajien opintojen ja urheilun yhdistämisen sujumisesta
  • toimia osana Turun seudun urheiluakatemian ja Kerttulin urheilulukion työyhteisöä
  • tehdä yhteistyötä seurojen kanssa ja tukea seurojen välistä valmennusyhteistyötä

Tehtävään valittavalta valmentajalta edellytetään valmentajan ammatillisen koulutuksen (VAT, VEAT tai yliopistotutkinto valmentajaopinnoista) ja vankan suunnistusvalmennuksen osaamisen lisäksi kokemusta nuorten tai aikuisten huippu-urheiluvalmennuksesta. Muodollisen pätevyyden puuttuessa edellytetään valmentajan ammatilliseen koulutukseen (VAT/VEAT) sitoutumista. Palkka noudattelee SSL:n vastaavien tehtävien (NOV) palkkausta.

Hakemukset 5.6.2016 mennessä sähköpostitse osoitteeseen petteri.kahari@suunnistusliitto.fi.

Tiedustelut:
TSUA:n valmennuskoordinaattori Janne Salmi, p. 040 652 7490, janne.j.salmi@turku.fi
SSL:n valmennuspäällikkö Petteri Kähäri, p. 050 564 2493, petteri.kahari@suunnistusliitto.fi